استاندار فارس در حالی از گام های اساسی در جهت رونق تولید ابراز خوشبختی می کند که کشور با رکود تورمی در اقتصاد مواجه شده است و تولید و رونق آن، با دشواری‌های متعددی روبه روست.
کد خبر: ۷۷۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 15 August 2019

به گزارش تابناک فارس: عنایت الله رحیمی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید، نامگذاری شده است، گفت: عملیاتی شدن این شعار نیازمند برنامه است که خوشبختانه توسط دستگاه‌های اجرایی تهیه و گام‌های اثرگذاری نیز برداشته شده است.

البته به نظر می‌رسد در شرایطی که کشور با رکود تورمی در اقتصاد مواجه شده است، تولید و رونق آن، با دشواری‌های متعددی روبه روست.

در چنین شرایطی، اگر تولیدکننده و یا کارآفرینی قصد شروع یک فعالیت تولیدی و اشتغال زایی و یا رونق کسب و کار و تولید خود را داشته باشید با موانعی همچون «غیرقابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات»؛ «بی ثباتی سیاست ها، قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر بر کسب و کار»؛ «دشواری تأمین مالی از بانک ها» و «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» روبرو است.

در نتیجه گام‌ اثرگذاری در جهت عملیاتی شدن رونق تولید نمی تواند برداشته شود و باید به جای ابراز خوشبختی فکری به حال رفع موانع بر سر راه تولید کرد.

رحیمی انتخابات را تکامل هر چه بیشتر مردم سالاری دینی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم انتخاباتی سالم، قانون مند، رقابتی و در نهایت آرامش و امنیت با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

استاندار ف ارس با بیان اینکه سیاسیون، رسانه‌ها و جریان‌ها و تشکل‌ها در سال انتخابات با میزان پایبندی به اخلاق اسلامی، رعایت حقوق شهروندی و حریم خصوصی محک زده می‌شوند، عنوان کرد: فضای مجازی به رغم‌اینکه فرصت است گاه به بستری برای تهدید، بی اخلاقی و تهمت‌ها و افترا‌ها تبدیل می‌شود که متولیان امر باید به این موضوع توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار