امام جمعه موقت شیراز: همچنین با اشاره به 31مردادماه روز صنعت دفاعی افزود: با تلاش های نیروهای مسلح در چندسال اخیر شاهد تحولات عظیمی در ساخت سلاح های مختلف بوده ایم تا جایی که امریکایی ها به این موضوع که دیگر در برابر جمهوری اسلامی ایران نمی توانند مقابله کنند، اعتراف کرده اند و این موضوع از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است .
کد خبر: ۷۷۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 17 August 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز همچنین دین بدون ولایت علی را ناقص دانست و گفت: خداوند از دینی که با ولایت علی (ع) همراه باشد راضی است و کسی که دیگر اعمال را به جا آورد ولی علی را قبول نداشته باشد دین او ناقص است .

وی همچنین با اشاره به 31مردادماه روز صنعت دفاعی افزود: با تلاش های نیروهای مسلح در چندسال اخیر شاهد تحولات عظیمی در ساخت سلاح های مختلف بوده ایم تا جایی که امریکایی ها به این موضوع که دیگر در برابر جمهوری اسلامی ایران نمی توانند مقابله کنند، اعتراف کرده اند و این موضوع از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است .

امام جمعه موقت شیراز همچنین آزادسازی نفتکش ایرانی توسط انگلیسی ها که خود را ابر قدرت در جهان می دانند ، نشانه عزت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود : دستاورد این موضوع هم چیزی جز ذلت برای انگلیسی ها نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی اشاره ای هم به اقدامات اخیر قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان اقتصادی ، دزدان ،گرانفروشان و اختلاس گران کرد و افزود : این اقدامات باعث شده مردم نسبت به عدالت امیدوار تر باشند و دشمنان داخلی و خارجی هم ناامید شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار