استاندار فارس در این جلسه ضمن گرامیداشت سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهنمان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که با جدیت پیگیر مشکلات آزادگان، ایثارگران و خانواده آنها در زمینه درمان، مسکن و اشتغال فرزندان آنها باشند.
کد خبر: ۷۷۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 18 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:استاندار فارس در این جلسه ضمن گرامیداشت سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به خاک میهنمان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که با جدیت پیگیر مشکلات آزادگان، ایثارگران و خانواده آنها در زمینه درمان، مسکن و اشتغال فرزندان آنها باشند.

عنایت الله رحیمی، همچنین از مدیران استان خواست که ظرفیت‌های قانونی را در زمینه حمایت از ورزش احصا کنند.

پیگیری استفاده از ظرفیت قانون برای پرداخت پاداش همکاران بازنشسته در قالب واگذاری‌ دارایی‌هایی که قانونگذار اجازه داده و پیگیری قانونی حقوق استان در ارتباط با مالیات و عوارضی که به شکل متمرکز اخذ و به خزانه واریز می‌شود از دیگر مطالبات استاندار از مدیران دستگاه‌های اجرایی بود.

وی، وضعیت بازگشت حقوق دولتی در زمینه معادن به استان را نامطلوب توصیف کرد و تصریح کرد: بازگشت حقوقی مانند جرایم رانندگی و عوارص آلایندگی نیز باید از سوی مدیران دنبال شود.

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم جذب اسناد خزانه از سوی دستگاه‌های استان ادامه داد: دانشگاه‌ها برای اجرای پروژه‌های خود منتظر سررسید اعتبارات نباشند چرا که در زمان سررسید ممکن است با افزایش قیمت مواجه شوند.

رحیمی گفت: در بحث تبصره ۱۹ واگذاری پروژه‌ها نیز چون سهم فارس در گذشته بیش ‌از ۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده مدیران در زمینه واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی و تعاونی بکوشند چرا که بخشی از ارزیابی مدیران در همین چارچوب رقم خواهد خورد.

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد که مدیران استان با یک برنامه مدون اعتباراتی که در قانون بودجه پیش‌بینی شده را جذب و نسبت به هزینه کرد آن در چارچوبی که قانون تعیین کرده اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار