حجت الاسلام مهرابی گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح روز ۳۰ مردادماه به فارس سفر دارد.
کد خبر: ۷۷۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 18 August 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمد صادق مهرابی»، امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد) ضمن ابراز خرسندی از سفر حجت الاسلام «محمد قمی»،‌رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان فارس گفت: در سفر وی به شیراز، دیدار وگفتگو با یکصد تن از فعالان قرآنی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تاکید کرد: این سفر یک روزه در تداوم برنامه‌هایی است که از زمان انتصاب «حجت الاسلام قمی» درمقام ریاست این سازمان تبلیغات اسلامی در راستای سرکشی مستقیم و بدون واسطه به مناطق کشور و کسب اطلاعات استانی و شهرستانی به انجام می‌رسد.

 

حجت الاسلام مهرابی ادامه داد: همایش طلایه‌داران تبلیغ که به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) برگزار می‌شود با حضور طلاب مدارس علمیه، مبلغان بومی، روحانیون و ... در قالب یک جمعیت 800 نفری همزمان با سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور وی در 30 مردادماه برگزار خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اهمیت همایش بزرگ دیدار با پیرغلامان حسینی گفت: در سفر ریئس سازمان تبلیغات اسلامی در محل مهدیه و با حضور مداحان اهل بیت، همایش پیر غلامان چهارشنبه شب همایش پیرغلامان برگزار و چالش‌های هیات‌های مذهبی تحلیل و بررسی خواهد شد.

 

در این سفر، دیدار با هنرمندان و فرهیختگان فرهنگی در قالب دیدار با 30 نفر از هنرمندان زیر مجموعه حوزه هنری نیز گنجانده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار