مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تدوین سند توسعه فرهنگی هنری این استان و انتشار آن در قالب کتابی با عنوان فرنامک خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 20 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تدوین سند توسعه فرهنگی ـ هنری این استان و انتشار آن در قالب کتابی با عنوان «فرنامک» خبر داد و گفت: این برنامه با استفاده از نظرات اساتید دانشگاه، صاحبان اندیشه در حوزه فرهنگ و هنر و هنرمندان و اندیشمندان این بخش، تدوین شده است.

او با بیان اینکه بعد از تایید نهایی از سوی وزارت ارشاد، این سند رونمایی خواهد شد، افزود: این برنامه نقشه راه فرهنگی ـ هنری فارس را تا حدودی مشخص خواهد کرد.

سهرابی همچنین از آماده شدن مقدمات یک تفاهم‌نامه بین وزارت ارشاد و استانداری فارس خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در آینده نزدیک به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار فارس خواهد رسید.

مدیرکل ارشاد فارس با بیان اینکه در موضوع دفاع از اجرای برنامه‌های هفته فیلم اروپایی در فارس، گفت: هفته فیلم اروپایی یک رویداد بسیار خوب بود که به دلایلی اجرای آن در فارس متوقف شد اما دفاع ما از ضرورت اجرای این برنامه انجام شد اگرچه ضرورتی برای اطلاع‌رسانی در مورد آن وجود نداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های موثری در زمینه اقتصاد هنر، ایجاد میل و رغبت در جامعه برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و توجه به ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی مدنظر این اداره‌کل و وزارت متبوعه است، گفت: تدوین سند توسعه فرهنگی با نگاه دقیق به این مسائل انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار