استاندار فارس گفت:: مبلغین امروز به سمت حقایق دین بپردازند و از سمت خرافه خارج شوند زیرا امروز در هرخانواده یک دانشجو و چندین نفر تحصیل کرده هستند.
کد خبر: ۷۷۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: عنایت الله رحیمی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: آنچه به عنوان شاخصه بزرگانی چون شهید رجایی و باهنر بسیار چشم گیر است، دین باوری و ولایت پذیری است که خالصانه در خدمت مردم بوده اند.

وی ادامه داد: خدماتی که دستگاه های اجرایی انجام می دهند برای مردم قابل دیدن است و در این راستا انتظار است مبلغین نیز به خدمات دستگاه های اجرایی توجه ویژه داشته باشند.

استاندار فارس با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی نیز تصریح کرد: در کاهش آسیب اجتماعی کارهای فرهنگی لازم است که بخش زیادی به روحانیت بستگی دارد و بخشی دیگر نیز آموزش و پرورش و دانشگاه ها هستند.

رحیمی یادآور شد: یکی از موارد اصلی که باید به آن پرداخته شود همین است که خودمان به اخلاق اسلامی توجه داشته باشیم سپس به دیگران انتقال دهیم تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

وی افزود: مبلغین امروز به سمت حقایق دین بپردازند و از سمت خرافه خارج شوند زیرا امروز در هرخانواده یک دانشجو و چندین نفر تحصیل کرده هستند.

استاندار فارس تاکید کرد: خوشبختانه در استان فارس وضعیت مبلغین و فعالیت ها مناسب است اما هنوز با آنچه نظر مقام معظم رهبری است فاصله داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار