حجت الاسلام والمسلمین قمی مشکلات مالی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: هنوز حس جنگ اقتصادی را نداریم، اکنون وسط جنگ قرار داریم.
کد خبر: ۷۷۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ «محمد قمی» پیش از ظهر امروز در همایش طلائیه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات بنیاد مهدویت برگزار شد، امر تبلیغ را مصداق قیام لله دانست و گفت: طلبه‌ها جان‌مایه توحیدی انقلاب را به جوانان رساندند.

 

رئیس سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه ادامه گام دوم انقلاب ادامه مسیر همان گام اول است، افزود: و عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم از ظلم‌ستیزی پا پس بکشیم، به همین دلیل دشمنان از گذشته تاکنون درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلام هستند.

 

وی تاکید کرد: باید با موردتوجه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در راستای فعالیت‌های دینی و فرهنگی گام برداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه خدمت به مردم را وظیفه خود می دانیم، خاطرنشان کرد: خدمت گذاری به مردم را وظیفه و به آن افتخار می‌کنیم، اگر مردم با اسلام ناب و علوی مواجه شوند مسیر را به‌خوبی ادامه می‌دهند.

 

وی مشکلات مالی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: هنوز حس جنگ اقتصادی را نداریم، اکنون وسط جنگ قرار داریم.

 

رئیس سازمان تبلیغات کشور تصریح کرد: اگر فردی با معارف عاشورایی آشنا شود قطعاً در این مسیر گام خواهد برداشت، گرفتاری‌هایی ازجمله مشکلات مالی وجود دارد اما تزلزلی در اراده طلاب و روحانیونی که تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) می‌کنند ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار