رها رضایی‌فرد بانوی شیرازی در بیست و دومین دوره رقابت‌های دارت جهانی ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص که هم اینک در شهر نیوکاسل انگلستان در حال برگزاری است مدال طلا را به گردن آویخت.
کد خبر: ۷۷۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 22 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان فارس افزود : رضایی فرد دومین ورزشکار استان فارس است که پس از مدال طلای معصومه رضایی در پتانگ انفرادی ، موفق به کسب نشان طلا در رشته دارت شد.

لیلا دودمان ادامه داد: همچنین مریم مولایی دیگر ورزشکار شرکت کننده از استان فارس در رشته بدمینتون نشان برنز کسب کرد، فاطمه رمضانی‌زاده در رشته بولینگ انفرادی مدال نقره گرفت و در بخش ۲ نفره هم مدال برنز را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: معصومه رضایی و سحر مهدوی پور در مسابقات پتانک ۲ نفره ( دوبل ) مدال برنز کسب کردند و کلثوم ابراهیمی هم در رشته بولینگ انفرادی مدال نقره را به خود اختصاص داد .

پیش از این نیز ورزشکاران فارس در این مسابقات یک نشان طلا و یک برنز به ترتیب توسط معصومه رضایی در پتانگ و مرتضی فنایی در دو و میدانی کسب کرده بودند .

تا پایان روز چهارم این مسابقات ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس که ۱۱ نفر هستند، تاکنون ۲ نشان طلا، ۲ نقره و پنج برنز کسب کرده اند.

در بیست و یکمین دوره این مسابقات که در سال ۲۰۱۷ در مالاگای اسپانیا بر گزار شد، ورزشکاران شرکت کننده از استان فارس که تعداد آنها ۱۰ نفر بود، موفق شدند ۱۳ مدال رنگارنگ شامل چهار نشان طلا ، پنج نقره و چهار برنز کسب کنند.

باید منتظر ماند و دید در پایان این دوره که بیست و دومین دوره است و دوم شهریور ماه پایان می باید، ورزشکاران شرکت‌کننده از استان فارس می توانند تعداد مدال های خود را افزایش دهند و رکورد دوره قبل را با توجه به اینکه ۱۱ نفر هستند را بشکنند.

موسی خلیفه ( دو و میدانی )، صمد امین صفایی ( بولینگ و پتانگ )، مرتضی فنایی ( دو و میدانی )، میثم همتی (دو و میدانی )، کلثوم ابراهیمی (دو و میدانی و بولینگ )، مریم مولایی ( بدمینتون )، سحر مهدوی پور (دو و میدانی )، معصومه رضایی ( دو و میدانی و پتانک )، فاطمه رمضانی زاده (پتانگ و بولینگ )، رها رضایی فرد ( دارت ) و محمد بی طرف، ۱۱ ورزشکار استان فارس دربیست و دومین دوره این رقابت ها هستند.

رقابت های جهانی پیوند اعضا هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود و کاروان وررشی ایران در ۲ دوره قبل این مسابقات که به ترتیب در سال ۲۰۱۵در آرژانتین و سال ۲۰۱۷ در اسپانیا برگزار شده بود در جایگاه ششم قرار گرفت.

بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماریهای خاص از ۲۶ مرداد ماه آغاز شده و تا دوم شهریور ۹۸ در ۱۸ رشته ورزشی در نیوکاسل انگلیس ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار