با استقرار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در حسن آباد اقلید، به مردم شهرستان خدمات رایگان دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۷۷۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 23 August 2019

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: حسنی؛ مدیر بنیاد خیریه نورآوران سلامت گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت از اوایل تیر امسال در بخش حسن آباد اقلید مستقر شده اند و به بیماران نیازمند شهرستان اقلید خدمات رسانی می‌کنند.
وی افزود: این بنیاد از ابتدای استقرار در بخش حسن آباد اقلید تا کنون بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ ویزیت چشم، هزار و ۴۰۰ مورد تحویل عینک، ۱۵۰ عمل جراحی چشم و ۲ هزار و ۵۰۰ مورد خدمات دندانپزشکی به بیماران شهرستان اقلید ارائه کرده اند.
حسنی اظهار داشت: این بنیاد خیریه تا اواخر شهریور در شهرستان اقلید حضور دارند و پس از آن به مناطق محروم مارگون فارس و خاتم یزد خواهند رفت.
بنیاد خیریه نورآوران سلامت هر ۳ ماه در یکی از مناطق محروم کشور مستقر می‌شوند و تا کنون با ۴۴ سفر استانی و بیش از ۵ هزار روز استقرار در این مناطق، بیش از ۲۳۰ هزار ویزیت چشم، ۱۲ هزار عمل جراحی چشم، ۵۴۵ هزار مورد تحویل عینک و ۱۰۲ هزار مورد خدمات دندانپزشکی را در کارنامه کاری خود دارد.
بنیاد خیریه نورآوران سلامت که ۱۵ سال پیش با ۵ پزشک متخصص کار خود برای خدمات رسانی به مردم مناطق محروم کشور آغاز کرد، اکنون با ۱۳۰۰ متخصص در زمینه‌های چشم پزشکی، اُپتومتریست، دندان پزشکی، متخصص اتاق عمل و متخصص بیهوشی کار خود را ادامه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار