استاندار فارس از اکتشاف پهنه وسیعی از معادن استان نیز خبر داد و گفت: ذخایر معدنی متعددی کشف شده که می تواند اقتصاد استان را متحول کند.
کد خبر: ۷۷۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 24 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت‌الله رحیمی صبح امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته دولت با تشریح پروژه های شاخص افتتاحی در این هفته اظهار داشت: امسال 821پروژه با اعتبار 3200میلیارد تومان در استان فارس گشایش خواهد یافت.

مقام عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن اقدامات دولت است، افزود: آزادراه شیراز-اصفهان به عنوان بزرگ ترین پروژه آزادراهی کشور در فارس در حال اجرا است که بانک ها کسری اعتبار آن را جبران کردند.

وی همچنین گفت: راه آهن اقلید به یزد نیز تا ابتدای سال 99 تکمیل می شود و با گشایش آن بیش از 350 کیلومتر کاهش فاصله را در مسیر مذکور شاهد خواهیم بود.

استاندار فارس ادامه داد: پروژه راه آهن شیراز -گلگهر نیز فعال است که امیدواریم با تفاهم نامه قرارگاه خاتم هرچه زودتر تکمیل شود.

رحیمی همچنین گفت: خط 2 مترو شیراز در فاز اول در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 99 تکمیل خواهد شد.

وی از گازرسانی به بیش از یک هزار روستا در چند سال اخیر گفت و افزود: تا پایان سال به تمام روستاهای بالای بیست هزار نفر جمعیت گازرسانی خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد: در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی نیز در 4ماهه نخست امسال، 44 میلیون دلار سرمایه جذب شد.

مقام عالی دولت از کاهش نرخ بیکاری در استان فارس نیز گفت و اظهار داشت: هم اکنون نرخ بیکاری به 7 درصد رسیده و امروز رتبه دوم کشور پس از استان همدان، از آن استان فارس است.

رحیمی همچنین گفت: امسال پروژه آلومینیوم جنوب با 15هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تا 4ماه دیگر گشایش خواهد یافت.

استاندار فارس از اکتشاف پهنه وسیعی از معادن استان نیز خبر داد و گفت: ذخایر معدنی متعددی کشف شده که می تواند اقتصاد استان را متحول کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار