امام جمعه شهرستان قشم گفت: مسوولان باید از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین خدمات نظامی اسلامی برای آحاد جامعه بهره‌ بگیرند و از نقد منصفانه به عنوان یکی از عوامل پیشرفت استقبال کنند.
کد خبر: ۷۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 24 August 2019

به گزارش تابناک جزیره، حجت‌الاسلام میثم تارم پیش از ظهر امروز در دیداری که فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی قشم به مناسبت هفته دولت با وی داشتند، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: فلسفه نامگذاری هفته دولت اقتدا کردن دولتمردان به این دو شهید بزرگوار است.

وی افزود: ساده‌زیستی، اخلاص، مردمی بودن، تلاش جهادی، ولایتمداری و استکبارستیزی از مهمترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر به شمار می‌رود.

امام جمعه قشم  بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای ارزیابی اقدامات یک ساله و بررسی راهکارهای لازم جهت رفع کاستی‌ها در مسیر خدمتگزاری به مردم است.

تارم با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده، ابراز داشت: مردم باید در جریان خدمات ارائه شده قرار بگیرد و مدیران در این راستا از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.

وی گفت: پرداختن به حواشی و مسائل جزئی از آفت‌های مسیر خدمت‌رسانی است و مسوولان باید با ارزیابی اقدامات خود و مد نظر داشتن شرایط موجود بر اساس اولویت‌ها اقدام کنند.

امام جمعه قشم اضافه کرد: اقدامات فرمانداری شهرستان قشم در حوزه خدمات رسانی ستودنی است و استقبال از نقد منصفانه از مهمترین عوامل پیشرفت به شمار می‌رود.

بهره‌برداری از ۶ پروژه شاخص آموزش و پرورش

فرماندار قشم نیز اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۳۶ پروژه با اعتباری حدود ۸۶۰ میلیارد ریال در قشم به بهره‌برداری می‌‌رسد.

علیرضا نصری از افتتاح ۶ پروژه شاخص در حوزه آموزش و پرورش در روز یکشنبه(فردا) با حضور مسوولان استانی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها بر اساس نیازمندی احصاء شده در شهرستان طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تقویت انسجام ادارات در رفع مشکلات ساکنان بخش حرا، شورای اداری شهرستان در روز پنجشنبه همین هفته در بخشداری حرا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار