موسوی ادامه داد: اصلاح نظام بانکی بر عهده قوه مجریه است و لایحه اصلاح، ۴ سال است که معطل‌مانده و به سرانجام نرسیده است. تا زمانی که این موارد اصلاح نشود، مشکلات بانکی به‌صورت ریشه‌ای حل نخواهد شد.
کد خبر: ۷۷۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 24 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید جواد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با تبریک ولادت امام موسی کاظم علیه‌السلام اظهار داشت: مهم‌ترین لقب وجود نازنین امام کاظم علیه‌السلام، عبد صالح است و آن ویژگی، عبارتی دیگر از عبدالله و بنده خدا بودن است؛ همان چیزی که انبیاء به دنبال آموزش آن بودند.

وی افزود: ائمه اطهار علیهم‌السلام همواره در پی تربیت عبدالله بودند و اگر در جامعه اسلامی بتوانیم عابدان الهی پرورش دهیم، دچار مشکل نخواهیم شد، چراکه عبدالله چیزی غیر از خواست خداوند را نمی‌خواهد.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به مطالبات اخیر مقام معظم رهبری از دولت گفت: باید حمایت انتقادی از مسئولان را موردتوجه قرار دهیم. امروز واردات بی‌رویه موجب ضعف تولید داخلی شده است.

موسوی ادامه داد: اصلاح نظام بانکی بر عهده قوه مجریه است و لایحه اصلاح، ۴ سال است که معطل‌مانده و به سرانجام نرسیده است. تا زمانی که این موارد اصلاح نشود، مشکلات بانکی به‌صورت ریشه‌ای حل نخواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب قوه قضائیه در چند ماه اخیر تصریح کرد: قدم‌های ابتدایی برای رسیدن به قوه قضائیه طراز انقلاب اسلامی برداشته‌شده است. در همین فرصت محدود شروع به کار نیروهای انقلابی در قوه قضائیه، امید به تحقق عدالت در سطح جامعه احساس می‌شود. برخورد مجموعه خدمت گذار با مفاسد اقتصادی باید ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به دستاوردهای مقاومت در یمن گفت: امروز انصار الله قدرت نظامی و سیاسی خود در منطقه را به اثبات رسانده است و این پیام به عربستان مخابره شده که در صورت ادامه تجاوز به خاک یمن، سخت‌تر و کوبنده‌تر با آن‌ها برخورد خواهد شد.

موسوی با اشاره به گردهمایی نمایندگان کشورهای اروپایی و انصار الله یمن خاطرنشان کرد: نشست سران اروپایی با انصار الله، نتیجه مقاومت این دولت انقلابی در منطقه است.

وی همچنین توقیف نفت‌کش ایرانی را یک اشتباه بزرگ از سوی انگلیسی‌ها برشمرد و ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کردند ایران با عذرخواهی و التماس، خواستار برگشت نفت‌کش می‌شود. دشمنان بدانند، اگر بار دیگر فکر تعرض و حمله به جمهوری اسلامی را در سر بپرورانند، با واکنش سخت نیروهای انقلاب مواجه خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار