استاندار فارس گفت: صدرا از روز نخست می‌شناسم، به مسؤولان گذشته و حالش تذکر دادم اما آن‌ها از در تخریب واردشده و عاقبتش را نیز دیدند.
کد خبر: ۷۷۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 24 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: عنایت‌الله رحیمی در حاشیه بهره‌برداری از مخزن 1500 مترمکعبی شهر جدید صدرا و خطوط انتقال آب این شهر به مسائل حاشیه‌ای پیش‌آمده در شهرداری صدرا از گذشته تاکنون، واکنش نشان داد.

وی با بیان اینکه صدرا را از روز اول تأسیس شدنش می‌شناسم و در جریان ریزریز مسائلش هستم، گفت: اینکه در این شهر چقدر توانسته‌ایم در زمینه اخلاق‌مداری حرکت کنیم، حتماً نیاز به یک کنکاش اساسی داریم.

مقام عالی دولت در استان فارس خاطرنشان کرد: بنده مسؤولان صدرا چه افراد فعلی و چه کسانی که قبلاً اتفاقاتی برایشان افتاد را از نزدیک می‌شناختم و با آن‌ها صحبت کرده و تذکرات لازم را داده بودم. به هر 2 گروه گفتیم باوجودآنکه می‌گویید مشکلی نیست، بروید امور را اصلاح کنید و به سمت قانونمند شدن ببرید، اما نپذیرفتند و بعضاً از در تخریب وارد می‌شدند.

استاندار فارس ادامه داد: اگر به آن‌ها می‌گفتیم این مشکلات را دارید، به‌جای آنکه درصدد رفع مشکل برآیند، می‌گفتند استاندار از ما یک امور خلافی می‌خواهد و به همین خاطر می‌گوید ما برویم استعفا دهیم!

رحیمی افزود: جای تأسف است که برخی از تصمیم گیران این شهر تحت عنوان چهارچوب قانون‌گذاری می‌گفتند ما اعتصاب می‌کنیم و درب فلان محل قانون‌گذاری محلی را می‌بندیم! اما با گذشت زمان دیدند اگر تذکری به آن‌ها داده‌شده این تذکرات از سر دلسوزی و به‌جا و درست بوده است.

لازم به ذکر است در 14 مردادماه سال جاری، شهردار صدرا به همراه چند تن از معاونان و رئیس شورای این شهر به اتهام فساد مالی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند. ضمن اینکه پیش‌ازاین نیز منوچهر قائدی شهردار اسبق صدرا به همراه چندین نفر از مجموعه شهرداری و شورای شهر به همین اتهام بازداشت، زندانی، جریمه، تبعید و منفصل از خدمت شدند.

مقام عالی دولت در استان فارس در ادامه همچنین به پروژه‌های عمرانی صدرا نیز اشاره کرد و گفت: در فاضلاب غرب و شرق صدرا، شخصاً این پروژه‌ها را دنبال کردم تا امروز که به بهره‌برداری رسید.

وی با تشکر از دست‌اندرکاران آبفا بابت این پروژه گفت: به‌هرحال تحریم تأثیراتی بر پروژه‌ها می‌گذارد و اینکه به ما وسیله نمی‌دهند نشان از این تأثیرات است که باید راهکاری برای آن بیندیشیم.

 پروژه‌های مخزن 15000 مترمکعبی شهر جدید صدرا، خطوط انتقال آب این شهر به طول 6 هزار و 560 متر به‌اضافه حفر 10 حلقه چاه، امروز با حضور استاندار فارس در شهر جدید صدرا به بهره‌برداری رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار