آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: طبق گفته رهبر انقلاب در مبارزه با فساد، باید ابتدا دانه‌درشت‌ها را دستگیر کرد لذا در این راستا پیله کردن به یک آدم معمولی، فایده چندانی ندارد.
کد خبر: ۷۷۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 25 August 2019

به گزارش تابناک فارس: امام جمعه شیراز توصیه رهبر انقلاب به اعضای هیات دولت را مقابله با رانت‌خواری و فساد اقتصادی عنوان کرد و گفت: این مسئله واقعاً مردم را خسته کرده و حرکت‌ها نیز در این راستا چندان قوی نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: در کشور معتقد به فساد سیستمی نیستیم اما متأسفانه کسانی هستند که در یک کار خوب، مانند پشه وسط غذا می‌افتند و آن کار خوب را به‌کلی خراب می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تأکید کرد: قبل از قوه قضاییه، دولت باید با استفاده از ابزارهای نظارتی که در اختیار دارد، برای مبارزه با فساد، به میدان آید.

دژکام تأکید کرد:در مبارزه با فساد اولویت با دانه‌درشت‌ها است؛ کسانی که با استفاده از لابی‌ها و قدرت، حق مردم را ضایع می‌کنند.

وی ادامه داد: باید ریشه فساد را در برخورد با دانه‌درشت‌ها خشک کرد که در این صورت مردم هم خشنود شده و محکم حمایت خواهند کرد.

امام جمعه شیراز افزود: برخی از جوان‌ها می‌خواهند انقلابی باشند اما نمی‌دانند معنی انقلابی بودن، داغ برخورد کردن نیست بلکه پیرو ولی امر بودن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار