سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از رونمایی سامانه ستاد تنظیم بازار خوزستان (ساتکا) خبرداد و گفت: این نرم‌افزار در راستای اصلاح فرآیند تنظیم بازار استان طراحی و اجرا شده است.
کد خبر: ۷۷۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 25 August 2019

سید نورالله حسن زاده اظهار کرد: برای اصلاح فرآیند تنظیم بازار خوزستان یک نرم افزار و سایت در معاونت اقتصادی استانداری خوزستان طراحی و اجرا شده است تا وضعیت تنظیم بازار استان را هماهنگ‌تر از گذشته کند.

وی افزود: گاها مشکلاتی میان بخش‌های مختلف استان در بحث حواله‌ها و همچنین ناهماهنگی‌هایی میان دستگاه‌های اجرایی به وجود می‌آمد و این سامانه اکنون جهت حل این مشکلات طراحی شده است و امیدواریم بتواند به بهبود شرایط کمک کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: به کمک سامانه ساتکا می‌توانیم وضعیت کالا را در استان رصد و همه مشکلات را در بحث تنظیم بازار حل کنیم. در این زمینه هر دستگاهی که قصور یا کوتاهی داشته باشد به راحتی قابل شناسایی است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: سامانه ستاد تنظیم بازار خوزستان (ساتکا) در راستای حل مشکلات بازار استان طراحی و رونمایی شده است. آدرس این سامانه www.satka.ir است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار