با اشتغالزایی برای ۱۲ هزار نفر
استاندار تهران اعلام کرد: با افتتاح پروژه‌های عمرانی و اجتماعی هفته دولت در سطح استان با ارزش ریالی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ۱۲ هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.
کد خبر: ۷۷۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷ 25 August 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه همزمان با اولین روز هفته دولت در حاشیه آیین غبارروبی مزار شهدای امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز شمیرانات با اشاره به افتتاح یا کلنگ زنی ۳۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان در این شهرستان طی هفته دولت اظهارداشت: این دستاورد نشان از آن دارد که باوجود تمامی توطئه های دشمن ما مقاوم هستیم و به سادگی از پا در نخواهیم آمد.

وی افزود: هفته دولت فرصتی است تا عملکرد دو شهید والا مقام رجایی و باهنر که در اخلاق مداری و ساده زیستی الگوی دولت ها هستند و تمام تلاش و برنامه هایشان در راستای گسترش عدالت و تأمین امنیت و فقرزدایی بود را مرور کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه اعتباراتی که صندوق توسعه ملی در اختیار روستاها قرار داده تحولات بی شماری را به دنبال داشته اظهارداشت:  ۲۰ هزار میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری تخصیص یافت که این همراهی مجلس شورای اسلامی و دولت منجر به نتایج مثبتی شد.

به گفتت وی نرخ بیکاری ۳ ماهه اول ۹۸ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۷ نیز ۲/۲ کاهش داشت.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر اینکه تهران به عنوان پایتخت کشور و نظام باید مورد توجه قرار گیرد گفت: شاخصه تخت های بیمارستانی و فضای آموزشی این استان از استاندارد کشوری نیز پایین تر است و با این شرایط سالانه ۲۰ هزار نفر نیز به جمعیت تهران افزوده می شود.

استاندار تهران اعلام کرد: طی نشستی با وزیر بهداشت تصمیم های مثبتی اتخاذ شده و به زودی اتفاقات خوبی برای استان تهران در راه است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: همچین با اقدام جدی شهرداران تهران مانند افزایش حمل و نقل عمومی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ شاهد کاهش آلایندگی هوا  بودیم.

وی ضمن تأکید بر اهمیت زیست پذیرتر کردن استان تهران اذعان داشت: در تلاش هستیم با روش های کارشناسی و علمی شرایط را در تمام زمینه ها بهبود بخشیم و همچین در رسیدگی به آسیب های جتماعی مانند معتادان متجاهر، کودکان کار و ... نیز تسریع شود.

در ادامه «سیاوش شهریور» فرماندار شهرستان شمیرانات نیز ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: بیشتر پروژه های قابل افتتاح در شمیرانات با حمایت دولت در راستای تحقق فرمایشات رهبری و وزارت کشور مبنی بر حضور مردم که ولی نعمتان و سرمایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند در صحنه های اقتصادی متعلق به بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: تلاش ما برای شرکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری ها، زیرساختی و با نگاه اجرای پروژه ها همواره ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول نیز ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا گفت: دیدار از خانواده معظم شهدا و گلباران مزار پاک این عزیزان که جان خود را فدای نظام کردند از وظایف ما است تا یادآوری شود در مسیر خدمتگزاری باید راه و شیوه آن بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.

غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: تحریم ها بی تأثیر نبوده و وضعیت اعتبارات مطلوب نیست اما تمام مسئولان و ملت شریف کشور در تلاش هستند تا پیروزی در مقابل دشمن مقاومت کنند.

به گزارش تابناک تهران، دیدار با خانواده شهیدان رحمانی و کلنگ زنی فاز جدید مدرسه خیرساز شهید تیموری که منجر به افزایش ۵۱ کلاس می شود از دیگر برنامه های سفر امروز استاندار تهران به شهرستان شمیرانات بود.

به گفتهٔ صادق صادق پور رئیس اداره آموزش و پرورش شمیرانات خیران این شهرستان از مهر ۹۷ تاکنون ۳۰ میلیارد تومان به احداث و بازسازی مدارس شمیرانات کمک کرده اند.

طیبه سیاوشی، فاطمه اولادقباد و فاطمه ذوالقدر از نمایندگان مجلس نیز در این مراسم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار