فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: نمی‌گذاریم قمه کسی بالا رود و مردم را مورد آزاد اذیت قرار دهند از این رو دستی که برای آزار مردم بالا رود باید همان بالا قطع شود.
کد خبر: ۷۷۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 27 August 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه:سردار رهام بخش حبیبی امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین طاهری تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) برگزار شد، با اشاره به مشکلات محله آستانه(اطراف حرم مطهر) گفت: اگر کلانتری در این منطقه مستقر شود رفت و آمد ماموران انتظامی نیز تا حدودی موجب امنیت در این منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه جرم پایین است و باید افزایش پیدا کند، افزود: 26 سازمان نیز درگیر این موضوع هستند، خانه‌های مخروبه‌ای که در اطراف حرم ها وجود دارد و مشکلات انتظامی و ترافیکی هم برای ساکنین ایجاد می کند باید با همکاری سازمان های متولی جمع اوری و بازسازی شود.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در ادامه عنوان کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات و معضلات برطرف شود باید انقلابی و جهادی کار کرد، جمع کردن چند اراذل که کاری ندارد، قد علم کردن چند اراذل و اوباش را نمی‌پذیریم.

وی در پایان بیان داشت: نمی‌گذاریم قمه کسی بالا رود و مردم را مورد آزاد اذیت قرار دهند از این رو دستی که برای آزار مردم بالا رود باید همان بالا قطع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار