دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز با اینکه عده‌ای به دنبال برهم زدن امنیت مناطق اطراف حرم هستند، اضافه کرد: برخی از منازل را مهاجرین اجاره کرده‌اند که خطرهایی را در منطقه و نا امنی‌هایی را ایجاد می‌کنند که معضل آفرین هستند، این معنا در شأن این حرم‌ها نیست.
کد خبر: ۷۷۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 28 August 2019

به گزارش تابناک فارس: حجت الاسلام والمسلمین طاهری به مهاجر پذیری شهر شیراز اشاره کرد و افزود: شهر شیراز در بین استان‌های دیگر بسیار مهاجر پذیرتر است، تنها چیزی که وجود دارد این است که در همه دنیا مهاجرین موظف‌اند قوانین آن کشور را رعایت کنند، همین نیز باعث شده است با فرهنگ آن کشور کنار بیایند اما در این جا نقطه مقابل است از این رو سعی می کنند فرهنگ خود را در شهر بسط و گسترش دهند.

وی با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اینکه حرم ها باید نفطه محوریت تمام فعالیت ها باشند، عنوان کرد: به همین دلیل این مناطق که نگین انگشتری است اگر در قاب خوبی قرار بگیرد نمای خوبی پیدا می‌کند اما اگر از قاب بیرون بیاید زیبایی خود را از دست می‌دهد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه عده‌ای به دنبال برهم زدن امنیت مناطق اطراف حرم هستند، اضافه کرد: برخی از منازل را مهاجرین اجاره کرده‌اند که خطرهایی را در منطقه و نا امنی‌هایی را ایجاد می‌کنند که معضل آفرین هستند، این معنا در شأن این حرم‌ها نیست. 

دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز با اشاره به اینکه دغدغه علما وسعت مفاسد در سطح شهر به ویژه موضوع ولنگاری ها است، بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند با آزادی مخالف نیستیم اما با ولنگاری فرهنگی به شدت مخالفیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار