نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های موجود گردشگری در کشور استفاده کنیم و دستاورد‌های محقق شده فعلی را حفظ و تلاش کنیم که برنامه های آقای مونسان هم به عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه راه متوقف نشود.
کد خبر: ۷۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 31 August 2019

به گزارش تابناک فارس: علی اکبری گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه های آقای مونسان به عنوان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه راه متوقف نشود.

استان فارس از نظر فضای کسب و کار و بخش گردشگری با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در 4 زمینه مذهبی، تاریخی، طبیعی و سلامت دارد در جایگاه ضعیفی میان دیگر استان ها قرار گرفته!!

همچنین از سال ۲۰۰۰ رویکرد جامعه جهانی گردشگری بر شاخه گردشگری خلاق متمرکز شده است که البته ما حدود ۲ دهه در این زمینه از سایر رقبای گردشگری عقب مانده‌ایم...

 فارس در خصوص گردشگری معاصر نیز به شکل شایسته‌ای کار نکرد و در این زمینه هم طبق معمول عقب مانده است...

حال با توجه به چنین کارنامه درخشانی که فارس در زمینه گردشگری دارد!!!! امثال آقای علی اکبری پس از 4 سال نمایندگی دست روی دست گذاشتند تا مونسان ها وزیر شوند و همچون سوپر من گردشگری را زیر و رو کنند و تبدیل به اسپانیا(رتبه اول در گردشگری) شویم؟؟؟

واقعیت این است که فارس از برنامه ای مدون و جدی و همچنین مدیرانی شایسته بهره مند نیست و با جان کندن باید مسیر توسعه در هر زمینه ای را طی کند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب مونسان به عنوان گزینه وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: در کشور ما ظرفیت‌های بسیاری برای جذب گردشگر داخلی و خارجی وجود دارد که طبیعت و میراث فرهنگی ما این موقعیت را فراهم کرده است.

 شما که اینقدر خوب از ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر داخلی و خارجی اطلاع داشتید چرا حرکتی نکردید؟

وی بیان کرد: فرهنگ ایرانی و ابنیه تاریخی میراث ماست که به اعتقاد من مجموعه‌ای است که به راحتی می‌تواند هرگردشگری را از اقصی نقاط جهان جذب کند و در دوره مدیریت مونسان این مهم محقق شده است.

 خدا رو شُکر که مونسان را داریم... 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
بهتر از این توی این کشور آدم وجود نداره که معرفی بشه
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
برای بررسی عملکرد آقای مونسان سری بزنید به کیش و پارک ساحلی زون 9 کیش که پر از افتضاح و زدوبنده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار