رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه فرارسیدن ایام محرم، شهر با پرچم‌های مشکی سیاه پوش شده است.
کد خبر: ۷۷۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 31 August 2019

غلامرضا ساکتی با بیان اینکه در تمام مناطق شهر، گروهی متشکل از اداره خدمات شهری، مدیریت بحران، آتش نشانی، روابط عمومی و حتی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و مشاور شهردار اصفهان در امور مذهبی تشکیل و جلساتی با هیئت های مذهبی مناطق مختلف برگزار شده ادامه داد: این تشکل ها در راستای ارائه نکات آموزشی و ایمنی، موارد بحران و خدمات شهری اطلاع رسانی به هیئت های مذهبی صورت گرفته است.

وی افزود: مقرر شده یک نفر نماینده از اداره روابط عمومی و معاونت خدمات شهری در سازمان تبلیغات اسلامی برای صدور مجوز داربست ها و خیمه های عزاداری، ایستگاه های صلواتی و بنرهای تبلیغاتی مراسم های مذهبی مستقر شده اند و فرآیند صدور مجوز برگزاری مراسم های عزاداری را در سازمان تبلیغات اسلامی انجام دهند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در آستانه فرارسیدن ماه محرم هماهنگی لازم با هیئات مذهبی و درخواست‌کنندگان‌ برگزاری مراسم عزاداری در مناطق ۱۵ گانه شهر انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت پاکبانان در شیفت بعدازظهر جهت استقرار در ایستگاه نذورات برای پاکسازی سریع و نظافت بهتر ادامه داد: در هر منطقه شهرداری اصفهان به صورت میانگین حدود ۱۵ نفر مازاد بر پاکبانانی که بیش از ۲۵۰۰ کارگر در مجموعه شهر فعالیت دارند، بحث های خدماتی را پوشش و حفظ نظافت شهری را انجام می‌دهند.

ساکتی افزود: دستورالعمل‌هایی به مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان ابلاغ شده که بر اساس آن در ایام عزاداری هیئت‌های عزاداری و ایستگاه های صلواتی شناسایی و تمامی موارد کنترل خدماتی در این فرآیند انجام شود تا با نظارت و برنامه‌ریزی بتوانیم محیط شهری را در این ایام همچون سایر ایام سال پاکیزه و پویا نگه داریم.

وی گفت: مدیریت شهری اصفهان همراه و همگام با مردم در آستانه فرارسیدن ماه محرم آماده خدمات رسانی مضاعف به شهروندان است

رییس اداره خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در آستانه ماه محرم کمیته نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی متشکل از سازمان تبلیغات، شهرداری، آتش نشانی، پلیس امنیت، پلیس راهور تشکیل می‌شود تا این ایستگاه‌ها مشکلاتی برای مردم ایجاد نکنند و در صورت بروز مشکل تذکرات لازم اعلام و مسایل در اسرع زمان رفع شود.

منبع: ایمنا

برچسب ها: اصفهان ، محرم ، خدمات شهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار