رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه موگرینی اعلام کرده است عملیاتی کردن اینستکس زمان بر است، گفت: رفتار اروپایی ها از قبل قابل پیش بینی بود، اروپایی ها اراده ای از خود ندارند و کاملا برده آمریکایی ها هستند.
کد خبر: ۷۷۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 01 September 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه موگرینی اعلام کرده است عملیاتی کردن اینستکس زمان بر است، گفت: رفتار اروپایی ها از قبل قابل پیش بینی بود، اروپایی ها اراده ای از خود ندارند و کاملا برده آمریکایی ها هستند.

این نماینده مجلس بیان داشت: اروپایی ها ثابت کرده اند از خود اراده ای ندارند، بنابراین نباید به وعده هایی که می دهند دل خوش کرد و منتظر باشیم تا در آینده وعده ای که می دهند عملی شود، در واقع تجربه ثابت کرده است اتفاقی نمی افتد و آنها کاری از پیش نمی برند.

ایران باید با اقتدار و بدون توجه به وعده های اروپا گام های بعدی خود را در راستای کاهش تعهدات برجامی را محکم تر بردارد
نماینده مردم جهرم در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: اروپا با وعده هایی که می دهد وقت کشی می کند، بنابراین ایران نباید با وعده های اروپا دست از اقدامات خود بردارد.

وی عنوان کرد: ایران باید با اقتدار و بدون توجه به وعده های اروپا گام های بعدی خود را در راستای کاهش تعهدات برجامی را محکم تر بردارد و تا زمانی که اروپایی ها ثابت نکنند پایبند به تعهدات هستند و اجرا می کنند باید به وضعیت قبل از برجام برگردیم.

رضایی کوچی  با تاکید بر اینکه دلخوش کردن به اروپایی ها نتیجه بخش نیست، گفت: آنها با وعده هایی که عملی نمی شود فرصت سوزی می کنند که نشان دهنده عدم اراده و استقلال اروپایی ها است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه اروپا کاملا تابع آمریکا است، اظهار داشت: ایران باید با اقتدار گام های بعدی خود را بردارد، حتی اعتقاد دارم نباید گام به گام نسبت به کاهش تعهدات اقدام می شد و بهتر آن بود که در یک مرحله به راه قبل از مذاکرات بر می کشتیم و با اقتدار و قدرت در مسیر گذشته حرکت می کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار