دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: در این موضوع مشکل مردم نیستند، بلکه مشکل مسئولان هستند.
کد خبر: ۷۷۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 01 September 2019

به گزارش تابناک فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: در این موضوع مشکل مردم نیستند، بلکه مشکل مسئولان هستند؛ چراکه ۲۰۰صفحه قانون و آیین‌نامه و دستورالعمل دستگاه‌های حکومتی در این زمینه وجود دارد؛ اما در اجرای آن همتی نیست.

در همان قانونی که ۲۰۰صفحه از حجاب را به خود اختصاص داده هزاران قانون هم درباره مسائلی همچون:

 «بانکداری اسلامی و بدون ربا»؛ «حکم اعدام برای فساد اقتصادی به دلیل وسعت اخلال و شبکه‌سازی»؛ «توزیع برابر ثروت»؛ «رفع تبعیضات  ناروا و ایجاد امکانات  عادلانه  برای  همه»؛ «شرایط مساوی را برای  احراز مشاغل یا به تعبیری همان مقابله با نابرابری ناشی از رانت» تصویب کرده!!!!که هیچ کدام صدقه سر مسئولان نه تنها به مرحله اجرایی نرسید بلکه در جهت مخالف با قانون شروع به حرکت کرد.

بیان کرد: نظارت بر اجرای قانون نیست اگر هم باشد کم است و همین مساله باعث شده که در یک شیب ملایم فساد روز به روز افزایش پیدا کند .

اگر نظارتی بر جامعه بود نرخ تورم بعد از 24 سال رکورد نمی شکست، امید به زندگی کاهش نمی یافت،آمار  تلفات خودکشی افزایش نمی یافت و...

دوی به اجرای طرح ناظر عفاف و حجاب از سوی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: طرح ناظر، ناظر منکرات اجتماعی عیان است. متأسفانه مردم ما عکس‌العمل اجتماعی ندارند و از حاکمیت انتظار دارند.


وی خواستار توجه به مردم به مسئولیت‌پذیری اجتماعی شد و گفت: تا زمانی که مسئولیت‌پذیری اجتماعی در جامعه افزایش نیابد، مشکلات برطرف نمی‌شود و حاکمیت هم نمی‌تواند به تنهایی آن‌ها را حل کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
چرا مسئولینی که با اشتباهات عمد و غیر عمدشان مسبب اصلی نابهنجاریهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مانند: فقر، بیکاری، اختلاس، فحشا و موارد متعدد دیگر فساد هستند را یکبار برای همیشه محاکمه و به سزای اعمالشان نمی رسانند؟ چرا مسئولی که میلیاردها تومان به مردم ضرر وارد کرده را فقط یک حکم سبک حبس می دهند و اعدامش نمی کنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
چرا تو نظرات راجع به اربانتت پخش نمیکنی ترسو ..........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار