دادستان شیراز نسبت به مستند جنجالی ساخت‌ و ساز غیرقانونی در کوههای دراک واکنش نشان داد و گفت: برای مقابله با این پدیده منحوس، با کوه خواران برخورد جدی می کنیم.
کد خبر: ۷۷۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 03 September 2019

به گزارش تابناک فارس: حیدر آسیابی افزود: موضوع کوه‌خواری در شهرستان شیراز به‌صورت جدی در دستور کار دادستانی شیراز قرارگرفته و فعلاً معاون دادستان در حال پیگیری است و در مرحله کشف تخلفات و جرائم، این پرونده به شعب دادسرا ارجاع داده خواهد شد و اگر از ناحیه متولیان امور اراضی وقت تخلفی صورت گرفته باشد، قطعاً با برخورد قضایی روبرو می شوند. 

وی درباره فشارها در این پرونده گفت: دادستانی شیراز آن‌قدر ابزار کافی و اقتدار قانونی دارد که در این پرونده، تحت تأثیر هیچ‌گونه فشار و توصیه‌ای قرار نگیرد.

آسیابی خاطرنشان کرد: موضع ما اجرای دقیق قانون است و با هر نوع اقدام غیرقانونی در حوزه اراضی یا حوزه‌های دیگر به‌شدت برخورد می‌کنیم و تسلیم هیچ‌گونه فشاری نخواهیم شد.

مقام عالی دادستانی شیراز در ادامه با تأکید چندباره بر برخورد جدی با متخلفان و متجاوزان به زمین‌ها و کوهها گفت: ما با هر نوع ساخت‌وساز غیرمجاز و هرکسی که بخواهد بدون مجوز امور اراضی، آجر روی آجر بگذارد، در همان بدو شروع کار، بلااستثناء برخورد می‌کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
جناب با اجازه بزرگترهها دیگه کوهی نمانده در هیچ شهرستانی ...................البته با اجازه یزگترهها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار