قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: برای کاهش طلاق از دادگاه های خانواده خواستیم تا وکیل داشتن را در دادگاه خانواده حذف کنند تا خود زوجین و بزرگان آنها حضور داشته باشند و منجر به صلح شود.
کد خبر: ۷۷۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 07 September 2019

به گزارش تابناک فارس: حجت الاسلام علی سقاچی آموزش اخلاق و شعائر اسلامی را به عنوان یکی از عوامل کاهش طلاق عنوان کرد و افزود: امروز دختران جوان هنگام ازدواج تقاضای حق طلاق می کنند و در دعواهای خانوادگی شاهد حضور وکلایی هستیم که حق الوکاله ای نمی خواهند جز برد پرونده. این در حالی است که در قدیم این ریش سفیدها بودند که حضور می یافتند و به فکر صلح دادن افراد بودند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع نیز از دادگاه های خانواده خواستیم تا وکیل داشتن را در دادگاه خانواده حذف کنند تا خود زوجین و بزرگان آنها حضور داشته باشند و منجر به صلح شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با انتقاد از عدم همکاری اصناف در برگزاری آموزش احکام کسب و کار خواستار توجه به این موضوع شد و گفت: در هیچکدام از جاده های استان نیست که هر ۵۰ کیلومتر یک محل برای نماز خواندن نداشته باشیم و تنها ۷۵۰ محل نماز از سوی تاد اقامه نماز ساخته شده است.


علی سقاچی با تشریح برخی فعالیت های آموزشی این حوزه تصریح کرد: در حالی که باید هر سال یک اجلاسیه داشته باشیم ۹ اجلاسیه برگزار کردیم. وی خواستار استفاده از نیروهای مناسب در مساجد و اماکن مذهبی شد و گفت خادم مسجد و روحانی آن باید خوش رو، زیبا و خوش اخلاق باشند تا باعث جذب مردم به آنجا شوند و مساجد و اماکن مذهبی باید از نظر بهداشتی و امکانات به گونه ای باشند که همه جذب آن شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
.................................................ما با گرفتن وکیل 2 سال است داریم راه دادگاه طی میکنیم .هنوز موفق به گرفت طلاق دوجوان نشدیم یعنی 2 سال هر دو از ندگی عقب ماندند به خاطر شما که خودتان را وکیل مردم می دانید ..............بس کنیدچرت و پرت گفتن ها را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
...............................................................
تابناک چرا هر ............... می گویند را منتشر می کنی؟ تصور کن در دادگاه چندین پیر و فرتوت که افکار صد سال پیش دارند بخواهند زوجینی که با دنیای مدرن آشنا هستند را متقاعد کنند .واقعا دیدنی است.
اسلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خدا خیرت دهد ایده بسیار خوبی است متاسفانه اکثر وکلایی که پرونده وکالتاشان را می پذیرند به فکر سازش نیستند و بنده وکلای زیادیدی را دیدم که از قبول پرونده های طلاق خودداری می نمایند و این نشان از عزت نفس بالای آنان است و اگر این کار عملی شود مطمئننا مفید خواهد بود و از سوئ استفاده هایی که امکان انحراف وجود دارد جلوگیری به عمل خواهد آمد و در ضمن عرض خدا قوت خدمت کارکنان شورای حل اختلاف که با کمترین حق الزحمه (کمتر از 200 هزار تومان) در مسایل اینچنینی موثر واقع شده اند
پیام
|
Singapore
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
وکلا آخرت خود را به دنیای خود فروخته اند. برای اندکی ثروت چه زندگیهایی را که نابود میکنند. خدا لعنتشان کند
پیام
|
Singapore
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
وکلا آخرت خود را به دنیای خود فروخته اند. برای اندکی ثروت چه زندگیهایی را که نابود میکنند. خدا لعنتشان کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
..............................................................زندگی با معتاد ومرد زن داروبیکار چه لطفی داره.اگه دوست دارین نصیب تون بشه.اینشالاه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار