مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از ممنوع و تخلف دریافت هرگونه وجه اضافی بابت استفاده از کارت سوخت جایگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 08 September 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا: امیر بنی کریمی گفت: طبق روال معمول کارت‌های آزاد جایگاه‌ها فعال و در دسترس مراجعان قرار دارد و دریافت هرگونه مبلغ یا وجهی بابت استفاده از کارت آزاد جایگاه توسط اپراتور‌ها و متصدیان تلمبه در جایگاه‌های عرضه سوخت ممنوع است.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده مواردی از قبیل دسترس نبودن کارت آزاد و یا دریافت وجه اضافه بر مبلغ بنزین با سامانه پاسخگوئی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس بگیرند و موضوع را منعکس کنند.

بنی کریمی ادامه داد: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی از تاریخ اول شهریور ماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه در هر بار سوختگیری از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است. بنا بر این لازم است جهت سهولت در سوختگیری شهروندان از کارت سوخت شخصی خود استفاده نمایند. میزان سوخت‌گیری در هر بار استفاده با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تصریح کرد: میزان مصرف روزانه بنزین در فارس به طور معمول ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است، مصرف روزانه این فرآورده در کلان شهر شیراز هم حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر است که در روز‌های تعطیل و در ایام خاص ۵ تا ۸ درصد هم افزایش می‌یابد.

۲۷۲ باب جایگاه عرضه فراورده‌های نفتی و بیش از سه هزار نازل فعال در استان فارس سوخت روزانه شهروندان را تامین می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار