نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شاید امکان جمع کردن همه این مشکلات انتخابات به صورت یکجا وجود نداشته باشد، اما الکترونیکی شدن انتخابات مانع از بروز تخلفات در جریان انتخابات می‌شود.
کد خبر: ۷۸۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 15 September 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در خصوص امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: از جمله راه‌هایی که ممکن است منجر به آسیب رساندن و مخدوش شدن انتخابات شود، چند رای دادن‌ها، از حوزه های دیگر به حوزه دیگری رفتن و لشگرکشی‌های انتخاباتی در مرز حوزه‌های انتخابیه است که اگر کنترل شود به نظر من امکان بهبود شرایط برگزاری انتخابات وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شاید امکان جمع کردن همه این مشکلات به صورت یکجا وجود نداشته باشد، اما الکترونیکی شدن انتخابات مانع از بروز تخلفات در جریان انتخابات می‌شود و می‌توان از آن ارزیابی مثبتی داشت.

وی افزود: در بسیاری از مناطق هنوز امکان اخذ و شمارش آرا به صورت الکترونیکی وجود ندارد بلکه فعلا فقط احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: در انتخابات مجلس نهم در حوزه‌های فسا و شبستر انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد اما ایرادات زیادی بر آن مترتب بود و اگر آن ایرادات رفع شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: با برگزاری انتخابات مجلس یازدهم به صورت الکترونیکی، تسریع در شمارش آرا، کنترل مرکزی و جلوگیری از تخلفات را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار