کد خبر: ۷۸۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 18 September 2019
ثبت‌نام در آزمون استخدامی یکی از بانک‌ها تا روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از آنا ، بانک رفاه کارگران در چارچوب قوانین و مقررات جاری بانک و به‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان تهران از میان افراد واجد شرایط با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس در رشته‌های مندرج در جدول و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و ارزیابی رفتاری، روان‌شناختی و تخصصی، گزینش و معاینات کامل پزشکی، به‌صورت «قراردادی» نیرو استخدام می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت ثبت‌نام تا ۳۱ شهریورماه در نظر گرفته شده است.
تابعیت ایران و متعهد بودن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران (تابعیت مضاعف نداشته باشد)، اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا داشتن کارت معافیت دائم غیرپزشکی جز شرایط عمومی این آزمون است.
تاریخ ترخیص از خدمت سربازی یا صدور کارت معافیت دائم غیرپزشکی باید قبل از تاریخ انقضای مهلت ثبت‌نام باشد.
متقاضیان باید حداقل ۱۸ سال سن و حداکثر ۲۸ سال تمام تا پایان مهلت ثبت‌نام داشته باشند. مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن استخدام افزوده خواهد شد.
به ازای هر سال سابقه مفید مورد قبول بانک یک سال به حداکثر سن تا سقف ۳ سال فقط در حوزه ساختمان افزوده می‌شود. لیکن چنانچه در هر مرحله از استخدام مشخص شود سابقه کار ارائه شده توسط متقاضی از نظر بانک مورد قبول نیست؛ بانک مجاز است درصورتی‌که با لحاظ نمودن سابقه موصوف، سن استخدامی متقاضی مطابق با شرط سن در بازه مورد قبول قرار گرفته است؛ فرآیند استخدام متقاضی را متوقف کند.
برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام شغل محوله به تشخیص بانک، مطابق با دستورالعمل پزشکی بانک با تأیید پزشک معتمد، عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان، عدم اشتهار به سوء رفتار، فساد اخلاقی و نداشتن سابقه محکومیت کیفری مؤثر، عدم محرومیت از استخدام در ادارات و سازمان‌های دولتی، عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان‌ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی از دیگر شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک رفاه است.
حداقل معدل
حداقل معدل فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد رشته‌های غیر فنی باید ۱۷ و بالاتر و  فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد در رشته‌های فنی باید معدل ۱۵ و بالاتر داشته باشند.
همه دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. افراد متقاضی استخدام می‌بایست بومی استان تهران باشند.
از پذیرفته‌شدگان نهایی تعهد محضری مبنی بر اقامت و اشتغال حداقل ۵ سال اخذ خواهد شد و انتخاب محل اشتغال نفرات منتخب با تشخیص بانک صورت خواهد پذیرفت.
با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ‌داده است. تأکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به‌جای عکس شما الصاق نشود. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به‌عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
پرداخت هزینه ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی
داوطلبان باید به‌وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است. با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ یک‌میلیون ریال نسبت به دریافت سریال ثبت‌نامی و سپس با مراجعه به بخش مربوط نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۳۰ مهرماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه سوم آبان‌ماه ۹۸ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.
همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه و کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار