نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا در جلسه آتی سازمان مللی هیچ مذاکره ای با آمریکایی ها نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که احزاب و جریان های سیاسی باید در راستای شفاف سازی اعلام کنند که رسانه های بیگانه می خواهند به موضوع مذاکره دامن بزنند و آن را پررنگ جلوه دهند.
کد خبر: ۷۸۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ 18 September 2019


تابناک فار س به نقل از خانه ملت:محمدجواد جمالی‌نوبندگانی با اشاره به بیانات صبح روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هدف طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، ترفندی برای تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران است، گفت: چندین سال گذشته رهبر انقلاب اجازه دادند با آمریکایی ها به صورت محدود در رابطه با مسائل هسته ای مذاکره داشته باشیم.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته باید یادآور شد در آن زمان هم اشاره کردند اجازه می دهم اما اطمینانی به آمریکایی ها ندارم و از ابتدا اعتقاد داشتند آنها نقض عهد می کنند.

وی ادامه داد: در واقع شاید این رفتار ایشان اتمام حجتی بود برای افرادی که اعتقاد داشتند اگر با آمریکا مذاکره کنیم مشکلات حل می شود.

جناح های مختلف سیاسی اعتقاد دارند مذاکره راه حل نیست بلکه جزئی از فرآیند فشار است

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همه عقلای جناح های مختلف سیاسی اعتقاد دارند با اقداماتی که از سوی آمریکایی ها مانند خروجشان از برجام و تحریم های متعددی که بعد از برجام اعمال کردند، صورت گرفت، مذاکره راه حل نیست بلکه جزئی از فرآیند فشار است.

جمالی نوبندگانی اعتقاد دارد مذاکره با ایالات متحده به نوعی خرید زمان از سوی مقامات کاخ سفید بوده و به اصطلاح می خواهند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در مسائل هسته ای شوند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایطی که اروپا و آمریکا در برجام ایجاد کردند حالت معلق دارد، گفت: آمریکا و اروپا عملا می خواهند برجام حالت اجرایی شدن نداشته باشد.

آمریکا و اروپا عملا می خواهند برجام حالت اجرایی شدن نداشته باشد

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در عین حال ترامپ و اطرافیانش اصرار بر فشار حداکثری دارند و بر این اساس هر روز و هر هفته اعلام می کنند با فشار ایران را پای مذاکره می آورند؛ قطعا مشخص است مذاکره در این شرایط چه معنایی پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور، وزیر امور خارجه و نمایندگان قوه مقننه اعلام کرده اند مذاکره در این شرایط نمی تواند عقلانی باشد، افزود: باید یادآور شد برای اولین بار در دنیا کشوری درخواست مذاکره می دهد اما مقام برتر دیپلماتیک آن کشور را تحریم می کند که بیانگر نقض غرض است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه باید هوشیار باشیم ادعای مذاکره ای که صورت می گیرد صادقانه نبوده و فریبکارانه است، تصریح کرد: در واقع این نوع مذاکره در جهت افزایش فشار بر افکار عمومی داخلی کشور است. زیرا آنها می خواهند مردم و مقامات نسبت به موضوع مذاکره شرطی شوند و هر روز همه منتظر این باشند که مذاکره صورت می گیرد یا خیر که امری خطر ناک است.

قطعا در جلسه آتی سازمان مللی هیچ مذاکره ای با آمریکایی ها نخواهیم داشت

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قطعا در جلسه آتی سازمان مللی هیچ مذاکره ای با آمریکایی ها نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که احزاب و جریان های سیاسی باید در راستای شفاف سازی اعلام کنند که رسانه های بیگانه می خواهند به موضوع مذاکره دامن بزنند و آن را پررنگ جلوه دهند.

حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای صبح روز سه‌شنبه در ابتدای درس خارج فقه با اشاره به هوشیاری عمیق و تحسین‌برانگیز مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان در چهار دهه گذشته، تنها راه علاج مشکلات کشور را تکیه به مردم و جوانان و جدی گرفتن ظرفیت‌های داخلی دانستند و با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از جانب آمریکایی‌ها، هدف آنها از ترفند مذاکره را تحمیل خواسته‌های خود و اثبات تأثیرگذاری فشار حداکثری بر ایران خواندند و تأکید کردند: سیاست فشار حداکثری در مقابل ملت ایران پشیزی ارزش ندارد و همه مسئولان جمهوری اسلامی یک‌صدا معتقدند که با آمریکا در هیچ سطحی مذاکره نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار