عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی فارس در جلسه نشست با فعالان در آزمایشگاه های همکار استاندارد استان فارس گفت: امروز یکی از مهمترین موانع ما در استان فارس؛ کارهای ارجاع شده به سازمان ملی استاندارد است که فرآیند فعالیت ها و تصمیم گیری در خصوص مسائل بسیار وقت گیر، طولانی و کند است.  
کد خبر: ۷۸۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶ 21 September 2019

به گزارش تابناک فارس: یلدا راهدار با بیان اینکه بخش صنعت و تولید با اداره کل استاندارد ارتباط مستقیمی دارد، افزود: عدم انعطاف پذیری نظام استاندارد کشور به اندازه تحریم ها برای بخش تولید ما مانع ایجاد می کند و باعث عقب ماندن تولیدکنندگان ما از بازار و رقابت شوند.

راهدار اظهارداشت: در سالی که همه بخش ها برای رونق و حمایت از تولید باید تلاش مضاعف داشته باشند انتظار است سازمان ملی استاندارد نیز انعطاف پذیری داشته و شعار رونق تولید را تحقق بخشد.

وی اضافه کرد: اتاق بازرگانی فارس از حدود پنج سال پیش با توجه به نیازسنجی انجام شده از واحدهای تولیدی استان و به صورت داوطلبانه تفاهم نامه ای را با اداره کل استاندارد استان منعقد کرد که عمده هدف این تفاهم نامه تسهیل در رفع مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی استان است.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: این تفاهم نامه دستاورد و پیامدهای مثبتی برای بخش اقتصاد و تولید استان داشت به طوری که به واسطه همکاری های دو طرف پیچ و خم اداری بسیار کوتاه و بسیاری از موانع بر سر راه واحدهای تولیدی استان مرتفع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار