امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در حال حاضر که کشور دچار جنگ اقتصادی ایجاد شده از سوی آمریکاست و مردم در برهه حساس تصمیم گیری برای مقبله با آن هستند، نباید به جامعه آدرس غلط تزریق شود، تصریح کرد: باید اجازه داد مردم با واقعیت های موجود تصمیم گیری کنند.
کد خبر: ۷۸۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 21 September 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با توصیه به نمازگزاران برای رعایت حال همشهریانی که دچار مصیبت از دست دادن یکی از اقوام یا آشنایان می شوند، اظهار داشت: دوستان و نزدیکان باید علاوه بر دوری از خرافه پرستی، با کمک های خود از جمله تهیه غذای میهمانان، آلام بخش مصیبت زدگان باشند تا آنان دغدغه ای برای میزبانی نداشته باشند.

وی با بازخوانی بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در کلاس درس خارج ایشان در هفته اخیر، افزود: بیان جزئیات درخصوص نفی مذاکره با آمریکا از سوی رهبر انقلاب نشان از آن دارد

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه در حال حاضر که کشور دچار جنگ اقتصادی ایجاد شده از سوی آمریکاست و مردم در برهه حساس تصمیم گیری برای مقبله با آن هستند، نباید به جامعه آدرس غلط تزریق شود، تصریح کرد: باید اجازه داد مردم با واقعیت های موجود تصمیم گیری کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش دشمنان در عرصه های مختلف اقتصادی، اعتقادی و غیره خاطر نشان کرد: نباید از این موضوعات مهم غافل بود و هر لحظه بر کوس مذاکره دمیده شود.

وی با بیان اینکه ملاک کارها در دست مردم است و به بیگانگان نباید دل بست، تأکید کرد: نباید امورات کشور را در نشست و برخاست با بیگانگان گره زد چرا که بعضی ها دوست دارند همه چیز را به مذاکره گره بزنند.

حجت الاسلام موسوی با طرح این سوال که آیا خودکفایی در عرصه نظامی، صنعت هسته ای، ارسال ماهواره به فضا، تولید سلول های بنیادین، رشد علمی کشور و غیره با مذاکره به دست آمده یا با تلاش عده ای افراد انقلابی بوده است؟! ادامه داد: این دستاوردها با اراده یک گروه انقلابی که تسلیم محض امر ولی زمان شدند، در راهبردی که ایشان تبیین کرده، گام برداشتند و در عمل باعث خودکفایی ایران اسلامی شدند و اگر به مذاکره بود باید سالها برای دستیابی به موفقیت معطل ماند.

امام جمعه لارستان با تأکید بر اینکه امروز «ترامپ» نیاز دارد تا با مسئولین نظام اسلامی عکس بگیرد و آن را به دنیا نشان دهد، گفت: ادعای مذاکره یک ترفند از سوی مسئولان آمریکایی است و باید همه آنها که فریب خیمه شب بازی آنها را خورده اند، بدانند که آنها اهداف پنهان دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در مذاکره یک نگاه ارباب-رعیتی دارد و می خواهد هر آنچه را آنها دیکته می کنند، اجرایی شود، افزود: آمریکا خود را کدخدا می داند تا دستور دهد و همه اجرا کنند.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا به دنبال ان است تا با مذاکره با ایران به دیگران به ویژه ملت های آزادی خواه نشان دهد، ایران تحت فشار حداکثری مجبور به مذاکره شده است، عنوان کرد: اگر آمریکا در این هدف موفق شود، از این به بعد از همین ابزار برای سایر موضوعات استفاده خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه «ترامپ» در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دنبال استفاده ابزار از مذاکره با ایران است، تأکید کرد: هوشیاری و بصیرت و استقامت مردم باعث می شود «ترامپ» نیز همچون «کارتر» که به دلیل تسخیر لانه جاسوسی در دور دوم موفق به رأی آوردن نشد، «ترامپ» هم از ملت ایران سیلی بخورد و برای دور دوم رئیس جمهور نشود.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و با اشاره به دستاوردهای ان، تصریح کرد: از دیدگاه حضرت امام(ره) دفاع مقدس انقلاب ایران در سایه جنگ به جهان صادر شد، مظلومیت ملت ایران و ستم متجاوزان ثابت شد، پرده تزویر جهانخواران به کنار رفت، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب شکسته شد، فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت و تمامی سردمداران نظام های فاسد احساس ذلت کردند.

وی در پایان از عموم مردم و مسئولان خواست مراسم های حادثه بزرگ دفاع مقدس را نقطه حساس انقلاب به شکل گسترده برگزار و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را حفظ، ترویج و به نسل های آتی منتقل کنند چرا که این فرهنگ ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار