حجت‌الاسلام ‌والمسلمین صفری، امام‌ جمعه اشکنان فارس روز گذشته، ۲۹ شهریور گفت: احمق‌های امروز دنیا، تفکر فرعونی و اندیشه استکباری دارند. فکر می‌کنند اگر با همه توان و قدرتشان حمله کنند، کشور را تحریم کنند و همه راه‌ها را ببندند، می‌توانند آن ملت و آن کشور را تسلیم خواسته‌های شیطانی خود کنند، اما ملت ایران مهر باطل بر این تفکر فرعونی استکبار زد.
کد خبر: ۷۸۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 21 September 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:حجت‌الاسلام ‌والمسلمین صفری، امام‌ جمعه اشکنان فارس روز گذشته، ۲۹ شهریور گفت: احمق‌های امروز دنیا، تفکر فرعونی و اندیشه استکباری دارند. فکر می‌کنند اگر با همه توان و قدرتشان حمله کنند، کشور را تحریم کنند و همه راه‌ها را ببندند، می‌توانند آن ملت و آن کشور را تسلیم خواسته‌های شیطانی خود کنند، اما ملت ایران مهر باطل بر این تفکر فرعونی استکبار زد.

حجت‌الاسلام صفری افزود: ۵ سال مردم مستضعف یمن را از راه زمین، دریا و هوا و داخل و خارج محاصره کردند، هر روز هواپیماهای عربستان و امارات با سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های پیشرفته آمریکا و اروپا بر سر این مردم فرود می‌آیند، بمباران‌های وحشتناک مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد و امثالهم به وسیله این فراعنه زمان انجام می‌شود و فکر می‌کنند که با این کارها یک ملت را تسلیم خواهند کرد!

️ وی گفت: در قضیه شرکت نفتی آرامکو مشاهده کردید؛ آمریکایی‌ها خودشان هم فهمیدند. آنها فکر می‌کنند مردم یمن نمی‌توانند بمب، موشک و پهپاد بسازند. این تفکر، اندیشه‌ای فرعونی است. این تفکر، اندیشه‌ای استکباری و قطعاً شکست خورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار