رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: بر اثر برخورد ۲ اتوبوس درون شهری در شیراز ۱۳ نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۷۸۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 24 September 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اظهار کرد: بعد از ظهر امروز بر اثر برخورد ۲ اتوبوس خط ۶۰ و ۱۴۸ درون شهری در شهرک شهید بهشتی شیراز ۱۳ نفر مصدوم شدند.

او اضافه کرد: ۱۰ نفر از مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند و ۳ نفر دیگر از زخمی‌ها به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

مرادیان توصیه کرد: اجرای اصول راهنمایی و رانندگی و ازجمله رعایت فاصله ایمنی با اتومبیل جلویی از مهم‌ترین نکات برای جلوگیری از وقوع حوادث است.

علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

بر اساس آمار اعلام شده سازمان پزشکی قانونی کشور در چهار ماهه نخست امسال، استان فارس با ۴۶۹ فوتی ناشی از سوانح ترافیکی رتبه نخست کشور را دارد.

برچسب ها: تصادف ، خط واحد ، مجروح
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
محل بروز تصادف در بلوار دکتر حسابی روبروی خیابان وحدت 1 که ورودی شهرک بهشتی است می باشد. در محل مذکور نیاز مبرم به نصب پل عابر پیاده می باشد که متاسفانه مسئولین شهر هیچ توجهی به این موضوع مهم ندارند. بسیاری از تصادفات در این محل نیز ناشی از سرعت بالای خودروها و ترمزهای ناگهانی به علت حرکت عابرین پیاده جهت عبور از عرض بلوار می باشد.
جالب اینکه دوربین نصب شده در محل ثبت تخلف سرعت را از روی پلاک عقب خودروها انجام میدهد و در واقع با هدف درآمدزایی نصب شده نه پیشگیری از تخلف رانندگی و ایجاد ایمنی جهت عابرین پیاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار