مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که امسال پیش‌بینی می‌‌شود این رقم به ۱۷ میلیارد تومان افزایش یابد.
کد خبر: ۷۸۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 25 September 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد بذرافشان با بیان اینکه امسال هزار و ۱۰۰ پایگاه در سراسر استان برای جمع آوری کمک‌ های نقدی و غیرنقدی مردم برای دانش آموزان برپا شده است، اظهار داشت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ ها ۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در استان جمع آوری شد.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک‌ های مردمی جمع آوری شد که امسال پیش بینی می‌ کنیم این رقم با حمایت‌ های مردمی نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان برسد.

بذرافشان ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ ها نیز با محوریت مدارس و مشارکت دانش آموزان و اولیاء آن‌ ها ۱۰ مهرماه در ۶ هزار و ۱۰۰ مدرسه استان با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌ شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان فارس از توزیع و تدارک ۷۰۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان اطلاع داد و گفت: دانش‌ آموزان و اولیای آن‌ ها کمک‌ های خود را در قالب این پاکت ها به همنوعان خود اهدا می‌ کنند و کمک‌ های جمع‌آوری‌ شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش‌ آموزان بی‌ بضاعت و کم‌ بضاعت همان مدرسه می‌ شود.

بذرافشان همچنین با بیان اینکه در جشن عاطفه ها نیک اندیشان می توانند علاوه برتهیه لوازم التحریر، کمک های خود را در قالب کلاس های کنکور و تقویتی و هزینه سرویس مدارس انجام دهند، ابراز داشت: امیدواریم با کمک‌ های خیران استان فارس امسال هم همانند سه سال گذشته با جمع آوری بیشترین کمک‌ های مردمی موفق به کسب رتبه نخست در کشور شویم.

 پایگاه‌ های اصلی جشن عاطفه‌ ها در فارس، در مدارس، مساجد، میادین و مراکز اصلی شهر و مصلی‌های نماز جمعه است. ۲۵ هزار دانش آموز و ۴ هزار و ۹۰۰ دانشجو تحت پوشش حمایت‌ های کمیته امداد فارس هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار