رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:البته طبق وعده وزیر راه و شهرسازی، قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین نباید افزایش یابد و مجلس نیز نسبت به این مسئله بسیار حساس است.
کد خبر: ۷۸۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 26 September 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از برگزاری نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی موضوع وضعیت حمل و نقل عمومی در ایام اربعین خبر داد و گفت: این جلسه هفته آینده با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، راهداری، اورژانس، ناجا و هلال احمر برگزار می شود.


نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست مسئولان و مدیران گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی در رابطه با روند ارائه خدمات به زائران اربعین ارائه می کنند.

نرخ حمل و نقل عمومی برای ایام اربعین در نشست آتی کمیسیون عمران نهایی می شود

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با پیاده روی اربعین، موضوع قیمت حمل و نقل عمومی به ویژه نرخ بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس است که در این نشست با حضور مسئولان مربوطه، نرخ نهایی حمل و نقل عمومی برای ایام اربعین تعیین می شود.

قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین نباید افزایش یابد

طبق وعده وزیر راه و شهرسازی، قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین نباید افزایش یابد و مجلس نیز نسبت به این مسئله بسیار حساس است
رضایی کوچی ادامه داد: البته طبق وعده وزیر راه و شهرسازی، قیمت بلیط حمل و نقل عمومی در ایام اربعین نباید افزایش یابد و مجلس نیز نسبت به این مسئله بسیار حساس است.

وزارت راه باید نسبت به عملکرد حمل و نقل عمومی نظارت دقیق و جدی داشته باشد

رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: وزارت راه و شهرسازی باید نسبت به عملکرد حمل و نقل عمومی و روند فروش بلیط این بخش ها نظارت دقیق و جدی را داشته باشد و نباید اجازه بروز تخلف در این عرصه را داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار