معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در ادامه سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به فارس و بازدیدهایی که از ده‌ها طرح تولیدی و صنعتی در ۲۹ شهرستان این استان انجام گرفت، فارس و شیراز چهارشنبه دهم مهرماه جاری میزبان دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خواهد بود.
کد خبر: ۷۸۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 01 October 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:یدالله رحمانی، افزود: بازدید از شرکت تولیدی و صنعتی افزار کیمیا، همچنین بازدید از کارخانه کاغذ زاگرس که در سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور تصمیمات خوبی برای بهره‌برداری سریع‌تر از آن گرفته شد از جمله برنامه‌های وزیر کشور در نخستین روز حضور در استان فارس است.
وی ادامه داد: وزیر کشور روز پنجشنبه یازدهم مهرماه و در دومین روز سفر خود به استان فارس ضمن انجام بازدید هوایی از آزادراه شیراز- اصفهان به شهرستان آباده سفر خواهد کرد و سپس از مجموعه کاشی پاسارگاد سرام و صدیق سرام در این شهرستان بازدید خواهد داشت.
رحمانی اضافه کرد: وزیر کشور در جریان این بازدید طرح توسعه این کارخانه را افتتاح خواهد کرد.
وی گفت: وزیر کشور همچنین در ادامه سفر خود از مجموعه پردیس شرکت‌های دانش بنیان در شیراز بازدید خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس افزود: شرکت در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شیراز نیز پایان بخش سفر ۲ روزه وزیر کشور به استان فارس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار