محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه، با اشاره به برپایی موکب‌ها اصلی این سازمان گفت:اصلی‌ترین موقوفه ما در مرز خسروی با کمک استان‌ها کردستان و اردبیل برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۸۴۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ 03 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ما در ایام اربعین ۴ موکب داریم، اولین موکب در امامزاده باقر شهرستان بیستون، در ابتدا ورودی شهر کرمانشاه برپا می‌شود، در موکب‌ها ما خدمات تغذیه و اسکان ارائه می‌شود.

 وی افزود: یکی از موکب‌ها در محل موقوفه غیر متصرفی حاج محمد تقی اصفهانی که احتمالا در منطقه چالابه برقرار می‌شود است. اصلی‌ترین موقوفه ما در مرز خسروی با کمک استان کردستان و اردبیل برپا می‌شود. همچنین موکب امام خامنه‌ای که در داخل قصر شیرین برپا می‌شود غذا را در این محل طبخ و در مرز توزیع می‌کنیم. موکب دیگر هم متعلق به اداره کل اوقاف فارس است که در خود مرز برپا می‌شود.

 مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به مشارکت اوقاف کرمانشاه با استان‌ها کردستان و اردبیل بیان داشت: میزبان زوار کرمانشاه است و کردستان و اردبیل کمک‌هایی ارائه داده اند. در موکب‌ها سه وعده غذایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده تهیه می‌شود. همچنین فعالیت‌ها مربوط به خیریه معرفت، خدمات دارو و درمان با توجه به نیاز زوار به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

 صالحی در مورد زمان آغاز کار این موکب‌ها در پایان گفت: فعالیت موکب از ۱۳ مهرماه آغاز و تا پایان ۲۹ مهر یعنی دو روز پس از اربعین ادامه می‌یابد، همچنین از موقوفات مهم و فعال در استان کرمانشاه می‌توان به موقوفه آقا غنی اشاره کرد.

 

 

#الحسین_یجمعنا

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار