دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال از ساعت ۱۵ فردا شنبه شروع می‌شود.
کد خبر: ۷۸۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 04 October 2019

 

دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال از ساعت ۱۵ فردا شنبه شروع می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال ظهر فردا(شنبه) با ۹ بازی شروع می‌شود و در مهمترین این بازی‌ها تیم مس‌رفسنجان مقابل آرمان گهر بازی خواهد کرد، خوشه طلایی صدرنشین به مصاف مس‌کرمان می‌رود، فجرسپاسی برای تصاحب صدر جدول برابر رایکا بابل قرار می‌گیرد و نود ارومیه با داماش‌گیلان رقابت می‌کند.

خوشه طلایی‌ساوه که صدرنشین هفته هفتم این رقابت‌ها است با ۴ برد و ۲ مساوی در حال حاضر شرایطی برابر با مس‌رفسنجان دارد و اگر تمایل به ماندن در صدر جدول را دارد باید مقابل این تیم کرمانی بازی خوبی از خود نشان دهد. یاران محسن عاشوری بازی اخیر خود را در جام حذفی از دست داده‌اند و باید دید این باخت روی آنها تاثیر گذاشته است یا نه.

مس‌رفسنجان نیز باید به مصاف آرمان‌گهر برود و اگر تمایل به تصاحب صدر جدول دارد باید این هفته را خوب با پایان برساند. هفته پیش آنها مقابل شهرداری‌تبریز بازی کردند و به سختی توانستند این تیم انتهای جدولی را با یک گل شکست دهند.

در دیگر بازی مهم هفته هفتم، فجر سپاسی که با ۱۳ امتیار در حال حاضر رده سوم جدول را در اختیار دارد برابر رایکا بابل بازی خواهد کرد. یاران مهابادی که در دو بازی اخیر خود تنها توانسته اند دو امتیاز کسب کنند تشنه‌ی برد هستند و این ممکن است کار را برای تیم بابلی سخت‌تر کند.

همچنین نود ارومیه با داماش‌گیلان تقابل خواهد کرد. داماش‌گیلان بازی هفته ششم خود را با نتیجه‌ی ۳ بر صفر واگذار کرده است. این درحالی است که یاران بیاتلو بازی قبلی خود را به سختی و با نتیجه‌ی یک بر صفر پیروز شدند.

برنامه هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال ایران:

رایکای بابل - فجر سپاسی شیراز ۱۵:۰۰

داماش گیلانیان - نود ارومیه ۱۵:۰۰

ملوان بندر انزلی - گل ریحان البرز ۱۵:۰۰

قشقایی شیراز- بادران تهران ۱۵:۰۰

سرخپوشان پاکدشت - سپیدرود رشت ۱۵:۱۵

شهرداری تبریز- استقلال خوزستان ۱۵:۱۵

آلومینیوم اراک - نیروی زمینی تهران ۱۵:۱۵

مس کرمان - خوشه طلایی ساوه ۱۵:۴۵

آرمان گهر - مس رفسنجان ۱۷:۴۵

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار