امام جمعه شیراز ادامه داد: مردم فارس نیز به عنوان مردم یک استان کهن و پهناور باید در حوزه اقتصاد مقاومتی مطالبه و رصد داشته باشند تا در سال 1404 فارس به جایگاه خود در اقتصاد ملی و فرهنگ بین المللی جهان اسلام برسد.
کد خبر: ۷۸۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 05 October 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «آیت الله لطف الله دژکام» در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با گرامیداشت روز نیروی انتظامی، گفت: اینکه امروز در کشور امنیت مطلوبی توسط نیروهای انتظامی تامین شده است نعمتی است که باید قدر آن را بدانیم.

امام جمعه شیراز افزود: امنیت نعمت بزرگی است که امروز در کشور داریم و باید قدردان نیروهای انتظامی باشیم که در محلات و مرزهای ما این آرامش را ایجاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به پیروزی اخیر یمن در نبرد زمینی گفت: قدرت‌های بزرگ اغلب با حمله هوایی وارد عمل می‌شوند اما از نبرد زمینی می‌ترسند در حالیکه در نهایت این نیروی زمینی است که فاتح جنگ می‌شود.

آیت الله دژکام افزود: دست برتر نیروهای یمن در حمله زمینی مشخص شد و عربستان با تمام متحدان خود هیچ غلطی نتوانست بکند.

وی اضافه کرد: در حالیکه را کشور ما را متهم به انجام این حمله کرده بودند باید بگوییم اگر ما بخواهیم اقدام نظامی کنیم، توانایی داریم که از شعاع 2 هزار کیلومتری از اطراف مرزهای ما تمام پایگاه مستکبران را با موشک‌های خود بزنیم.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و تحقق اهداف آن تا سال 1404 بیان کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که قوای مختلف در سطح کشور را به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تمام توان خود دعوت کرده است تا در سال 1404 در نبرد اقتصادی حریف نداشته باشیم.

آیت الله دژکام افزود: خوشبختانه اراده ملت ما در یک سال و نیم تحریم خردکننده با عزت تمام ایستادگی کرده‌اند اما باید اقتصاد ما در این حوزه نیز به سطحی برسد که مردم به مشقت نیفتند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در سطح کشور گفت: برای هر ستاد در هر استان یک وزیر به عنوان معین و کمک کننده در نظر گرفته شده است تا اهداف اقتصاد مقاومتی در آن استان را پیش ببرد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: مردم فارس نیز به عنوان مردم یک استان کهن و پهناور باید در حوزه اقتصاد مقاومتی مطالبه و رصد داشته باشند تا در سال 1404 فارس به جایگاه خود در اقتصاد ملی و فرهنگ بین المللی جهان اسلام برسد.

آیت الله دژکام تصریح کرد: در جلسه اقتصاد مقاومتی فارس که دیروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، اختیارات مدیران استانی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را قابل ملاحضه دانست.

وی افزود: وزیر کشور حتی اعلام کرد که هر کجا لازم باشد در حوزه اقتصاد مقاومتی، مصوبه دولت را برای فارس اخذ می‌کند و این امر نشان می‌دهد که هیچ کوتاهی و بهانه‌ای از سوی مدیران استان برای اینکه بگویند در حوزه اقتصاد مقاومتی اختیارات لازم را ندارند، پذیرفته نیست.

 

پایان پیام/664

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار