مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: 28 پایگاه امداد جاده‌ای در محورهای ارتباطی این استان در مسیر تردد زائران اربعین مستقر شدند.
کد خبر: ۷۸۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ 05 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین عارفی اظهار کرد: این اردوگاه جنب پایانه برکت و با برپا کردن ۱۲ تخته چادر گروهی با ظرفیت هر چادر ۲۵۰ نفر دایر خواهد شد.

وی با اشاره به ازدحام زائران در مرز مهران از ۲ روز گذشته تاکنون، اظهار کرد: پایگاه‌های امداد جاده‌ای که قرار بود از نیمه دوم مهرماه در محورهای ارتباطی ایلام مستقر شوند از صبح روز جمعه گذشته فعالیت خود را آغاز کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام افزود: به همین منظور ۲۸ پایگاه امداد جاده‌ای در محورهای ارتباطی این استان در مسیر تردد زائران اربعین مستقر شدند.

عارفی اضافه کرد: پوشش پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر از تنگه قیر آغاز شده و تا شهرستان‌های سیروان، چرداول، مهران، دره شهر، دهلران و ملکشاهی ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام یادآور شد: همچنین با رایزنی انجام گرفته با جمعیت هلال احمر یک فروند بالگرد امدادی نیز در این مدت به منظور تسریع در امداد رسانی به مصدومان حوادث احتمالی مستقر خواهد شد.

عارفی، استقرار پنج تیم امدادی موتوری در مسیرهای مختلف تردد زائران بویژه در پایانه مرزی مهران را از دیگر اقدام‌های این جمعیت در ایام اربعین امسال ذکر کرد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار