نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با مدیران اجرایی استان فارس گفت:انقلاب کردیم که جلوی این مشکلات را بگیریم؛ اما هنوز به جایی نرسیده‌ایم که بتوانیم از این مسائل گذر کنیم.
کد خبر: ۷۸۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 06 October 2019

آیت الله دژکام گفت: مشکلات اجتماعی بسیاری از اوقات به‌علت عدم آگاهی است؛ برای مثال وقتی مدیران خود را رئیس می‌پندارند و نه خدمتگزار باعث ایجاد احساس حقارت در مردم می‌شود؛ اینکه گاهی مردم مدیران را ببیند و این دیدارها برایشان عادی شود باعث امنیت خاطر و آرامش می‌شود.

وی با بیان اینکه ریشه برخی مشکلات امروز مربوط به چهار دهه گذشته نیست، توضیح داد: اگر در فارس دو هزار روستای خالی از سکنه وجود دارد، مربوط به سیاست‌های آغازین دهه ۴۰ است وقتی که سیستم اقتصادی مبتنی بر کشاورزی ما به‌هم خورد و نتیجه‌اش از آن زمان معلوم بود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: انقلاب کردیم که جلوی این مشکلات را بگیریم؛ اما هنوز به جایی نرسیده‌ایم که بتوانیم از این مسائل گذر کنیم.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه باید در حرکت اقتصادی خود سدی بسازیم که از این معضلات جلوگیری کند، تاکید کرد: مسأله اصلی با آنچه می‌گوییم متفاوت است و اگر تصوری از مجموعه خود داشته باشیم در می‌یابیم کار بزرگتر از چیزی است که در یک اداره کل یا سازمان بگنجد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار