مامه بابا تیام بر خلاف گفته رسانه‌های داخلی به تیم ملی سنگال برای بازی دوستانه با برزیل دعوت نشده است.
کد خبر: ۷۸۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 06 October 2019

مامه بابا تیام بر خلاف گفته رسانه‌های داخلی به تیم ملی سنگال برای بازی دوستانه با برزیل دعوت نشده است.

ایرنا: طی ساعات گذشته خبری در بعضی از رسانه‌های داخلی مبنی بر دعوت شدن "مامه بابا تیام" به تیم ملی سنگال برای دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل منتشر شده است. خبری که از تحقق رویای تیام و حضورش در تیم ملی این کشور حکایت داشت.

همین مساله باعث شد تا نگاهی به دعوت‌شده‌های تیم ملی سنگال برای بازی با برزیل بیندازیم. آلیو سیسه سرمربی سنگال برای این مسابقه دوستانه در تاریخ ۳۰ سپتامبر، ۲۳ نفر را به اردو فراخوانده که تیام جزو نفرات دعوت شده نیست. کیتا بالده، سادیو مانه، سادا تیوب، امبایه نیانگ، اسماعیلا سار، حبیب دیالو و فامارا دیه هو کسانی هستند که در خط حمله فراخوانده شده‌اند و در الباقی پست‌ها هم خبری از نام مهاجم اسبق استقلال نیست.

با این حال آلیو سیسه در گفت و گویی که با رسانه‌های سنگالی داشته از تیام نام برده و اعلام کرده که او را زیر نظر دارد. درخشش تیام در تیم قاسم پاشای ترکیه باعث شده تا این بازیکن مورد توجه سرمربی جوان سنگال قرار بگیرد اما فعلا او به تیم ملی کشورش دعوت نشده است.

تیام سابقه بازی برای تیم‌های استقلال تهران و عجمان امارات را دارد و محبوبیتش نزد هواداران استقلالی بسیار بالاست. او هم‌اکنون در سوپرلیگ ترکیه برای تیم قاسم پاشا نمایش فوق العاده‌ای داشته و در مدت زمانی کوتاه توانسته تماشاگران این تیم را هم به وجد بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار