رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی استان از شهروندان خواست تا با هوشیاری و توجه به نکات و توصیه‌های پیشگیرانه از وقوع سرقت اموال و دارائی هایشان پیشگیری کنند.
کد خبر: ۷۸۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 06 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کارمند رتبه ۱۵ مهدی نعمایی گفت: متاسفانه گاهاً شاهد وصول گزارشاتی مبنی بر سرقت از شهروندان می‌باشیم که پس از بررسی‌های به عمل آمده با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پیشگیرانه پلیس به راحتی و سهولت می‌توان از وقوع این سرقت‌ها پیشگیری کرد.

او، تقویت حفاظت فیزیکی از جمله نرده کشی و مسدود کردن منافذ ورودی و خروجی منازل و اماکن را بهترین راهکار برای پیشگیری از وقوع سرقت یاد کرد و افزود: عدم نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهرات در منزل و استفاده از گاوصندوق‌های مطمئن، راهکار مهم در ناکام گذاشتن سارقان از نیات پلیدشان است.

نعمایی در بخش دیگری از توصیه‌های خود از شهروندان خواست تا در موقع پارک خودرو وسائل نقلیه، دقت بیشتری داشته باشند و حتی الامکان از تجهیزات ایمنی و ضد سرقت از قبیل دزدگیر، قفل فرمان و قفل پدال و سویچ مخفی استفاده کنند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: از پارک کردن خودرو در محل‌های خلوت و تاریک خودداری کرده و از قرار دادن کیف و یا اشیاء و لوازم با ارزش داخل خودرو‌های پارک شده هم اجتناب کنند.

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس توجه به این هشدار‌ها را تا حدود زیادی در کاهش وقوع سرقت و پیشگیری از آن تاثیرگذار دانست و از شهروندان خواست تا در راستای کاهش سرقت ها، پلیس را یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار