نظری با اشاره به اینکه خروج چهارم کارخانه آلاینده در دستور کار شورای پنجم بوده است، گفت: وجود کارخانه روغن نباتی در محلی که اکنون مرکز گردشگری شیراز است، یک وصله ناهمگون است.
کد خبر: ۷۸۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 07 October 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سعید نظری»، امروز (دوشنبه 15 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خروج چهارم کارخانه آلاینده در دستور کار شورای پنجم بوده است، گفت: این اتفاق 25 سال است در دستور دولت قرار داشت که تاکنون به نتیجه نرسیده بود.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه در دوره پنجم کارخانه ریشمک منتقل شد، تاکید کرد: کارخانه پشم شیشه که مدیرعامل آن یکی از اعضای شورا بود هم به فاز 2 شهرک صنعتی منتقل شد که اکنون در حال اجرای کارهای انتقال تکنولوژی است.

 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با یادآوری این مطلب در خصوص انتقال کارخانه سیمان در کارخانه هم همتی وجود ندارد، آنان نیازمند ارزی و بورویی هستند، اظهارداشت: ساخت 15 درصدی در بیرون از شهر داشته اما اتفاقی روی نداده است.

 

وی با اشاره به اینکه کارخانه روغن نباتی اگر خارج شود، زمین آن تکه تکه هست که هر بخش مربوط یک فرد است، یادآور شد: قرارداد 99 ساله دارد که چند سال دیگر با اوقاف تمام می شود و معتقدم وجود کارخانه روغن نباتی در محلی که اکنون مرکز گردشگری شیراز است، یک وصله ناهمگون است.

 

نظری با تاکید بر اینکه تا دهه فجر چهار خط دوچرخه در مناطق مختلف افتتاح می شود، افزود: امیدوارم ایستگاه های دوچرخه نارنجی که جز نسل چهارم هست به زودی در شیراز راه اندازی شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار