منوچهری گفت: به مناسبت سالروز بزرگداشت حافظ شیرازی، روز شنبه ۲۰ مهرماه عضویت در تمامی کتابخانه های عمومی فارس رایگان است.
کد خبر: ۷۸۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 09 October 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «روح الله منوچهری» امروز (چهارشنبه 17 مهر) در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه کتابخانه های عمومی فارس همزمان با 20 مهر، در سالروز گرامیداشت حافظ شیرازی عضو رایگان می پذیرند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند روز شنبه 20 مهرماه با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه‌های عمومی به محل سکونت، کارت عضویت یکساله خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس خاطرنشان کرد: ثبت نام رایگان در همه کتابخانه‌های عمومی استان فارس با مراجعه حضوری شخص متقاضی به کتابخانه‌های عمومی و ارائه کارت شناسایی انجام می شود.

 

وی از وجود 193 کتابخانه عمومی نهادی در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به طرح عضویت سراسری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علاقه مندان می توانند با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی از خدمات تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور استفاده کنند.

 

منوچهری با تصریح اینکه عضویت رایگان یکی از برنامه های کتابخانه های عمومی در سالروز حافظ است، گفت: در کتابخانه های عمومی استان ویژه برنامه‌هایی گوناگونی نیز با محوریت حافظ و حافظ‌شناسی همچون نشست حافظ خوانی، جلسه نقد و بررسی اشعار حافظ، نشست معرفی کتاب های با موضوع حافظ‌شناسی و غیره برگزار می شود.

 

خاطر نشان می شود، در تقویم رسمی ایران، روز بیستم مهرماه به نام خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی و بزرگداشت وی اختصاص دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار