۴۸۰ هزار و ۹۴۸ نفر مربوط به استان تهران ، ۳۰۶ هزار و ۴۶۰ نفر استان خوزستان ، ۲۵۱ هزار و ۶۶۱ نفر استان اصفهان ، ۲۴۲ هزار و ۵۵۳ نفر استان خراسان رضوی ، ۱۹۴ هزار و ۶۸۸ نفر استان فارس و ۱۱۲ هزار و ۷۹۲ نفر نیز از استان قم هستند که بیشترین آمار محسوب می شود.
کد خبر: ۷۸۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 11 October 2019

مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه تعداد ثبت نام های قطعی شده دو میلیون و ۹۲۶ هزار و ۱۵۰ نفر هستند، افزود : ۴۸۰ هزار و ۹۴۸ نفر مربوط به استان تهران ، ۳۰۶ هزار و ۴۶۰ نفر استان خوزستان ، ۲۵۱ هزار و ۶۶۱ نفر استان اصفهان ، ۲۴۲ هزار و ۵۵۳ نفر استان خراسان رضوی ، ۱۹۴ هزار و ۶۸۸ نفر استان فارس و ۱۱۲ هزار و ۷۹۲ نفر نیز از استان قم هستند که بیشترین آمار محسوب می شود.

مرادی با بیان اینکه ۷۲ هزار و ۱۱۷ هزار نفر نیز از اتباع خارجی هستند گفت : با توافق ایران و عراق زائران می توانند از 10 شهریور ( اول محرم) تا 7 آبان (30 صفر) بدون نیاز به تهیه روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح ، همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین وارد کشور عراق شوند.

وی افزود : لغو روادید برای این بازه زمانی است و خارج از این زمان، زائران موظف به تهیه روادید از طریق دفاتر زیارتی هستند ، ضمن اینکه لغو روادید برای یک بار سفر زیارتی است.

مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی گفت : زائران برای پرداخت هزینه های مصوب فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه سماح ، رایگان و هزینه های دریافتی برای خدمات درمانی و بیمه زائران است ، افزود: مجموعه مبلغ دریافتی برای این خدمات 25 هزار تومان است که در صورت ثبت نام در سایت نیز این هزینه ۲۲ هزار تومان خواهد بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار