بوستان دانشمند با مساحت ۳۳ هزار مترمربع و اعتباری بالغ‌بر ۲۹ میلیارد ریال در حاشیه شهر واقع در بلوار امام علی ع بلوار زنده‌یاد رشیدی و همچنین زمین چمن مصنوعی شهرداری مرودشت به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع و اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد ریال روز پنج‌شنبه گذشته توسط حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۸۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲ 11 October 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:شهردار مرودشت گفت: پروژه‌های بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت از آغاز تا پایان تنها در 5 ماه به اتمام رسید.

افتتاح بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت/آغاز تا پایان پروژه در 5 ماه

سید مهدی مکی در مورد پروژه بوستان دانشمند و زمین چمن شهرداری مرودشت که با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گشایش یافت، اظهار داشت: این پروژه از اردیبهشت‌ماه سال جاری شروع و مهرماه به اتمام رسیده است.

 مکّی افزود: این پروژه شامل مجموعه بازی کودکان، مجموعه ورزشی، زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال، آلاچیق و دیگر امکانات بهداشتی است و به‌صورت کامل دیده‌شده است.

 

وی همچنین توزیع عادلانه خدمات رفاهی به شهروندان را از اهداف اصلی مجموعه شهرداری دانست و گفت: بلوار امام علی (ع) از تراکم جمعیت بسیار بالایی برخوردار بوده که متأسفانه خدمات ارائه‌شده توسط شهرداری متناسب با نیازهای آن نبوده و در زمره مناطق کم برخوردار شهری قرارگرفته است.

شهردار مرودشت خاطرنشان کرد: به همین منظور، مجموعه شهرداری با تخصیص اعتبار از محل درآمدهای داخلی در پی تکمیل این بوستان بود.

مکی در ادامه بیان داشت: توجه به محله‌های کمتر برخوردار و احداث پارک‌ در این محلات و با توجه به روند رو به رشد و به‌تبع آن ایجاد مکان‌هایی برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای در نزد شهرداری مرودشت برخوردار است.

شهردار مرودشت همچنین از آغاز عملیات عمرانی 15 بوستان محله‌ای نیز خبر داد و گفت: استارت عملیات عمرانی ۱۵ بوستان محله‌ای نیز زده‌شده که انشاءالله در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار