رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
ئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ۱۳ لغایت ۱۸مهرماه تعداد ۳۰ هزار و ۵۲۷ مورد خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی در سطح استان ایلام ارائه شده است.
کد خبر: ۷۸۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 12 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کریمیان اظهارداشت: از مجموع خدمات ارائه شده به زائران، تعداد ۳۱۵ مورد مربوط به سوانح رانندگی و ۳۰۲۲۲ مورد از خدمات نیز مربوط به خدمات درمانی بوده است که از این آمارها تعداد ۲۹۸۰۵ مورد به صورت سرپایی درمان و ترخیص گردیده‌اند.

وی ابراز داشت: همچنین تعداد ۳۶۵ مورد بستری شده اند که از این تعداد، ۹۴ مورد در بخش ویژه بستری و تعداد ۲۶۳ عمل جراحی نیز در مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات اورژانس ۱۱۵ نیز از ۱۳لغایت ۱۸ مهرماه، تعداد ۵۴۱۷ مورد خدمت انجام شده که از این تعداد، ۴۴۶۲ مورد مراجعه حضوری و ۹۲۸ مورد فراخوان آمبولانس و ۱۸ مورد اعزام با بالگرد بوده است.

دکتر کریمیان در ادامه این بحث گفت: از تعداد کل خدمات، ۲۴۸مورد مربوط به سوانح جاده ای و رانندگی و تعداد ۵۱۶۹مورد خدمات فوریت‌های پزشکی بوده که تعداد ۴۷۶۵ مورد در محل مورد مداوا قرار گرفته و تعداد ۶۴۵ مورد نیز برای دریافت خدمات درمانی تخصصی‌تر اعزام شده‌اند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار