فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: برای کاهش تصادفات در محورهای ارتباطی خرامه نیازمند نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات هستیم که این مهم باید توسط دستگاه‌های متولی اجرایی شود.
کد خبر: ۷۸۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ 12 October 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سرهنگ عبدالرسول جوکار شنبه 20 مهر در نشست مشترک با امام جمعه و خبرنگاران شهرستان خرامه، گفت: هر جا نظارت نباشد یا کاهش یابد زمینه وقوع جرم، تخلف و اتفاقات افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه مسیر ارتباطی نامناسب، رعایت نکردن قوانین توسط رانندگان و وسیله نقلیه معیوب و نامناسب عوامل بسیار مهمی در وقوع تصادفات است، افزود: محورهای ارتباطی شهرستان خرامه نیازمند استانداردسازی هستند اما اگر رانندگان هم در زمان رانندگی، قوانین راهنمایی‌و‌‌رانندگی را به‌طور کامل رعایت کنند، میزان تصادفات کاهش چشمگیری می‌یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان خرامه از بن‌بست ارتباطی خارج شده و تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان نسبت به گذشته افزایش یافته است، برای نظارت بهتر، کاهش تخلف و تصادفات در محورهای ارتباطی این شهرستان نیازمند نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات هستیم که این مهم باید توسط دستگاه‌های متولی اجرایی شود.

جوکار با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی تامین امنیت درون شهری است، گفت: کوچکترین انتظار مردم از نیروی انتظامی حفظ، تامین و برقراری امنیت درون شهری است و فرماندهی انتظامی شهرستان خرامه در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه ادامه داد: وضعیت امنیت در شهرستان خرامه مطلوب است و این امنیت با تعامل و همکاری مردم شریف خرامه با پلیس حاصل شده است که لازم می‌دانم از مردم شریف شهرستان خرامه تشکر کنم.

جوکار با بیان اینکه خبرنگار و رسانه چشم بینا و زبان گویای جامعه محسوب می‌شوند، خواستار همراهی رسانه برای بیان انتظارات متقابل پلیس و جامعه شد و گفت: رسانه‌ها می توانند نیروی انتظامی خرامه را مورد انتقاد قرار دهند، ما از انتقادات به‌جا و سازنده استقبال می‌کنیم و خوشحال می‌شویم که از ما انتقاد شده یا پیشنهاداتی ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار