رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت:نیاز است که دستگاه‌های اجرایی استان با فروش اموال غیرمنقول خود هر چه سریعتر برای پرداخت مطالبات بازنشستگان اقدام کنند.
کد خبر: ۷۸۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 14 October 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:ساسان تاجگردون در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با بیان اینکه براساس پیگیری‌های انجام شده 100 درصد مطالبات بازنشستگان بابت پاداش پایان خدمت سال 97 معادل 43 میلیارد و 520 میلیون تومان پرداخت شده است، اظهار داشت: مطالبات بازنشستگان استان بابت مانده مرخصی سال 96 به مبلغ 10 میلیارد و 100 میلیون تومان و مانده مرخصی سال 97 به مبلغ 17 میلیارد و 230 میلیون تومان کماکان بلاتکلیف است.

وی افزود: نیاز است که دستگاه‌های اجرایی استان با فروش اموال غیرمنقول خود هر چه سریعتر برای پرداخت مطالبات بازنشستگان اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در توضیح عملکرد اسناد تسویه خزانه نوع اول و دوم در استان فارس گفت: تاکنون در مجموع بیش از 52 میلیارد و 750 میلیون تومان از سوی دستگاه‌های اجرایی ارسال و 851 میلیون تومان ابلاغ شده البته همه ابلاغی‌ها مربوط به نوع اول بوده است.

وی افزود: در اسناد تسویه نوع اول در بخش استانی 2 میلیارد 880 میلیون تومان از سوی اداره کل راه شهرسازی لارستان و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ارسال شده که 851 میلیون تومان از آن ابلاغ شده و در بخش ملی نیز 407 میلیون تومان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ارسال شده ولی تاکنون ابلاغی نداشته است.

تاجگردون عنوان کرد: در اسناد تسویه نوع دوم نیز در بخش استانی 22 میلیارد و 161 میلیون تومان از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و اداره کل راه و شهرسازی فارس و در بخش ملی 27 میلیارد و 303 میلیون تومان ار سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، سازمان جهاد کشاورزی فارس و اداره کل راه و شهرسازی فارس ارسال شده ولی تاکنون هیچگونه ابلاغی نداشته است.

وی عنوان کرد: علی رغم انتظاری که داشتیم شرایط خوبی در اسناد تسویه نوع دوم نداریم و 52 میلیارد تومان عدد مناسبی برای استان فارس نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار