استاندار فارس گفت:در حوزه های آب و راه  استان فارس بیشترین بدهی را داشته اند و با کاهش مشکلات و تسریع اقدامات شرایط تسویه حساب را فراهم کنند.
کد خبر: ۷۸۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 14 October 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:وی گفت: فعالیت های فرهنگی که در استان فارس در حال شکل‌گیری است و میتواند منجر به جذب سرمایه گذاری اقتصادی شود.

عنایت الله رحیمی در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان گفت: می توان با استفاده از غنای فرهنگی استان و استفاده از آن نسبت به جذب سرمایه های اقتصادی اقدام کرد.

رئیس شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس تاکید کرد: با دعوت از چهره های شاخص علمی و ادبی شاهد هستیم که نشاط و شادابی اجتماعی و رونق اقتصادی برای جامعه ایجاد می شود و در تفاهم نامه ای که میان استانداری و وزارت فرهنگ و ارشاد صورت گرفته است توانسته ایم شاهد جذب ٩٣ میلیارد تومان سرمایه جذب کنیم.

استاندار فارس تاکید کرد: سند توسعه پیشرانه استان فارس سندی پویا است و هر ماه این سند بروزرسانی و جدید خواهد شد تا تمامی پروژه های استان فارس مرود بررسی و ارزیابی قرار گیرد و با حمایت مقام عالی وزارت شاهد هستیم که چرخ اقتصاد فارس بیش از پیش حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید در راستای جذب سرمایه گذاری ها نسبت به حرکت مجوز های بدون نام اقدام کنند، افزود: در راستای عملیاتی شدن سند پیشرانه توسعه استان فارس نیز دستگاه های اجرایی باید بیش از گذشته فعالیت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

رحیمی عنوان کرد: باید جایگاه استان فارس در فروش املاک بهبود یابد و دستگاه های مختلف باید بتوانند در این حوزه نیز انتظارات را برآورده کنند. امید است استان فارس در این حوزه نیز فارس اولین استان کشور باشد.

وی اضافه کرد: در حوزه های آب و راه  استان فارس بیشترین بدهی را داشته اند و با کاهش مشکلات و تسریع اقدامات شرایط تسویه حساب را فراهم کنند. 

وی متذکر شد: اگر املاک بدون استفاده دستگاه های اجرایی به فروش برسد و منابع مالی به دست آمده صرف پرداخت پاداش پایان خدمت و هزینه اضافه کار نیروی انسانی شود اقدام مناسبی است. 

استاندار فارس در خصوص لایحه بودجه سال ٩٩ بیان کرد:در خصوص بودجه سال ٩٩ باید گفت که بودجه باید دو ساله مورد تصویب قرار گیرد و منافع استان فارس در طرح های پیشنهادی  در نظر گرفته شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار